ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בחדר ילדים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

עיצוב בית מחייב תכנון נכון וכולל לכל שטחו יחד עם עיצוב פרטני לכל חדר. האתגר העומד בפני כל  מעצב פנים הינו ליצור הרמוניה טובה בבית על כל החללים והחדרים שבו. הביצוע חייב להיות תואם לתכנון ולהתבצע על ידי שיפוצניקים מקצועיים הנעזרים בשיטות עבודה שונות. חדרים המיועדים לדור ההמשך אמורים להיות מעוצבים באופן פונקציונאלי המתאים לכל ילד ולאופיו, ויחד עם זאת, נאה ומושך עין. לא תמיד קל לשלב בין שני האלמנטים הללו, פונקציונאליות ויופי, אבל מעצבים מנוסים ובעלי ידע, לצד בעלי מקצוע מקצועיים יודעים לעשות זאת. בין היתר, הם נעזרים במומחים המתמחים בביצוע עבודות גבס.

עבודות אלו מבוצעות באמצעות לוחות גבס מיוחדים אשר ניתן לעבד אותם בקלות וליצור שפע של פינות מעוצבות בכל בית, ואחרות שהינן אופייניות במיוחד לחללי חדרי ילדים. ניתן ליצור בעזרתם מחיצות, נישות, הנמכות תקרה, מדפים ועוד. כך ניתן לנצל את שטח החדרים, ליצור פינות אינטימיות, נישות אשר בתוכן מרכיבים גופי תאורה נסתרת המוסיפה אווירה ועוד. חשיבות מיוחדת היא להתקנת מערכת מיזוג אוויר מיני מרכזית כאשר שרוולי האוויר שלה מועברים מעל הנמכת תקרה העשויה גבס. בחדרים המיועדים לשני ילדים, למשל, ניתן לעשות מחיצה המפרידה מעט בין שני המתחמים השייכים לכל אחד, באחרים, ניתן לייצר פינות ומדפים לאחסון וכן הלאה.

את לוחות הגבס ניתן לעבד בצורות גיאומטריות שונות. כך, ניתן לייצר מדפים מעוגלים, כמו גם, עיצובי גבס עגולים על התקרה שממנה ישתלשלו גופי תאורה נאים. כמובן, שניתן לעצב אותם בקו עקלתוני ומתפתל וכן הלאה. לחילופין, ניתן לבנות קרניזים ארוכים העשויים מגבס היוצרים צורות גיאומטריות אחרות דוגמת ריבוע, מלבן, טרפז ועוד. ניתן ליצור צורות עדינות מאוד ולצבוע אותן בצבעים שונים על פי טעם ורצון ההורים והילדים כאחד.  ניתן לבחור צבע שולט אחד לכל תוספות הגבס וצבע אחר לקירות או, כמובן, לבחור שני צבעים המשלימים אלו את אלו, וליצור הרמוניה נהדרת ומעניינת התורמת רבות לאווירה העליזה המאפיינת ילדים תזזיתיים בעלי מרץ.

חדרי הילדים נחשבים כפרטיים, אבל רבים גם מזמינים אליהם חברים לאירוח ביום או לשנת לילה משותפת. משום כך, הם אמורים, בין היתר, להיות מרווחים ומותאמים לכך. המיטות חייבות לאפשר שנת שני ילדים, ויחד עם זאת, החלל המרכזי אמור להיות פנוי ומרווח לתנועה ומשחקים. שימוש בנישות, ומדפי גבס יוצר מקומות אחסון נדרשים רבים בפינות ובסמוך לקירות התורמים רבות לניצול שטח מקסימאלי. יש לציין כי ילדים מתבגרים במהירות ותוך מספר שנים יש צורך לשנות את מראה החדר. הגבס הינו חומר נוח מאוד, ומשום כך, ניתן לעצב ללא קושי כל חדר ילדים כל פעם מחדש. מומלץ לפנות לשיפוצניקים אשר מתמחים בעבודות גבס לבתים. בעזרתם כל שיפוץ יהיה קל, נעים ואפקטיבי מאוד.