ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בפרויקט בניה של קבלן מפתח

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

כאשר אתם שוכרים קבלן מפתח, אתם בעצם אומרים לקבלן שאתם מחפשים איש מקצוע שינהל עבורכם את הפרויקט כולו וידאג לכל מה שצריך לדאוג על פי הסטנדרטים שאותם הגדרתם ואם צריך אז גם תחת פיקוח של מפקח בניה מטעמכם. מבחינתכם, יכול קבלן המפתח לבצע את העבודה בעצמו עם הצוות שלו, או בסיוע קבלני משנה המתמחים בתחומים השונים של עבודות הבניה. אחד המקרים המיוחדים בפרויקטים של קבלן מפתח הוא המקרה של עבודות גבס בפרויקט בניה של קבלן מפתח ובשורות הבאות נסביר מדוע.

עבודות מתמחות על ידי אנשי מקצוע מומחים

ככלל, קבלן מפתח הוא קבלן שלאורך שנות פעילותו רכש התמחויות שונות שמאפשרות לו לבצע למעשה את כל עבודות הבנייה הנדרשות באופן עצמאי, כמובן בסיוע צוות מקצועי משלו ובסיוע אנשי מקצוע מלווים כמו מהנדס בנייה ואדריכל, שבמקרים רבים גם הם מגויסים על ידו. במקרים מסוימים, מעדיפים קבלני מפתח להאציל חלק מהסמכויות על אנשי מקצוע מומחים בתחומים בהם יכולה רמת ההתמחות לבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית בתוצאות הבניה. אחד התחומים האלה הוא כאמור התחום של עבודות גבס בפרויקט בניה של קבלן מפתח. עבודות גבס הוא תחום שמחייב רמת התמחות גבוהה, גם בהיכרות עם כל האפשרויות ומכלולי העיצוב שניתן ליצור באמצעות גבס וגם בידע המקצועי של יישום עבודות הגבס בצורה נכונה, כך שתובטח היציבות והחוזק המבני של מכלולי הגבס אך גם האסתטיקה והדקורטיביות שלהם על פי דרישות הלקוח.

האם עליכם לדרוש גיוס של איש מקצוע מתחום עבודות הגבס?

השאלה הנשאלת היא האם עליכם להתעקש על כך שבכל הנוגע לנושא של עבודות גבס בפרויקט בניה של קבלן מפתח, אתם כלקוחות הפרויקט, תתעקשו על כך שהקבלן לא יבצע את העבודות בעצמו, אלא ישכור קבלן משנה המתמחה בעולם עבודות הגבס התשובה היא כן ולא, או יותר נכון לא בהכרח. כל קבלן מפתח הוא קבלן שהגיע מתחום מסוים והתפתח לאורך השנים אל תוך תחומים נוספים. ישנם קבלני מפתח רבים שלאורך השנים רכשו ניסיון רב והתמחות גבוהה בתחומים שונים וביניהם גם התחום של עבודות גבס. ייתכן מאוד שקבלן המפתח שלכם הוא מומחה בגבס וידע להציע לכם את הערך הגבוה ביותר שתוכלו לצפות לו בכל הקשור לניהול, תכנון וביצוע עבודות הגבס בפרויקט שלכם. במקרים אחרים זה לא המצב ובמקרים אלה, אם יש לכם ספק לגבי היכולות של קבלן המפתח בתחום של עבודות גבס, אתם בהחלט רוצים לבחון את האפשרות שבמסגרת הסכם העבודה יחויב קבלן המפתח לשכור קבלן גבס ייעודי לטובת עבודות הגבס. דברים אלה נכונים, דרך אגב, לגבי עבודות נוספות כמו עבודות אלומיניום, עבודות עץ ועבודות נוספות שדורשות רמת התמחות גבוהה מעבר לעבודות השלד והגמר הבסיסיות.