ייעוץ חינם

052-727-2356

צביעת חלונות בלגיים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

חלונות בלגיים הם בראש ובראשונה קונספט עיצובי. בעבר היוו חלונות אלה פתרון פונקציונלי גם לאור העובדה כי נעשה שימוש בפלדה בלגית חזקה ורובסטית וגם לאור העובדה כי הזגוגיות המיושנות היו שבירות מאוד ועל ידי הפרדת שטח החלון לריבועים קטנים של זגוגיות, ניתן היה לבודד את השבר לחלק מאוד קטן ומוגדר בחלון. היום מיוצרים חלונות בלגיים באמצעות אלומיניום קל משקל, חזק וקל מאוד לעיבוד ועיצוב וכן נעשה שימוש בחלונות חזקים מאוד עם זגוגיות כפולות ומעטפת פולימרית חזקה. המשמעות היא שהבחירה בחלונות בלגיים לבית היא בחירה שנשענת בעיקרה על שיקולי עיצוב ואסתטיקה ופחות על שיקולים פונקציונליים. דברים אלה חייבים לקחת בחשבון כאשר ניגשים למשימה של צביעת חלונות בלגיים, צביעה שיכולה לשנות לחלוטין את כל המראה והאסתטיקה של החלון.

סוגיית הצבע בחלונות בלגיים

חלונות בלגיים מודרניים, מיוצרים כיום כאמור מאלומיניום. החלון נבנה באמצעות חיבור של פרופילי אלומיניום ייעודיים לחלונות בלגיים, שהם פרופילים דקים ומעודנים יותר מהפרופילים הסטנדרטיים. יחד עם זאת, בכדי להשיג את האפקט המלא של חלונות בלגיים, נעשה שימוש בצבעים מאוד מיוחדים שמדגישים את האופי התעשייתי של החלונות הבלגיים המסורתיים וכן במרקם מעט מחוספס שמדמה את חוסר השלמות של פלדה. מרקם חלק לחלוטין הוא מרקם יותר מודרני ואין לו מקום של ממש בחלונות בלגיים. צביעת חלונות בלגיים על כן, יכולה לפגוע באסתטיקה של החלון בשני מובנים: גם בבחירת הגוון הלא מדויק לצורך ביצוע הצביעה, וגם בביצוע הצביעה בצורה כזאת שתפגע במרקם המקורי של החלון ותהפוך אותו לחלק יותר או אפילו יותר גרוע, למרקם לא ברור שמשתנה על פני שטח החלון בהתאם לכמות הצבע ולאחידות הפיזור שלו. בדיוק מהסיבה הזאת, כאשר אתם רוצים לבצע צביעת חלונות בלגיים, חשוב מאוד שאת הצביעה תעשו בסיוע גורם מקצועי המתמחה ספציפית בעבודות צבע לאלומיניום ובעבודה עם מרקמים מורכבים של אלומיניום וחלונות בלגיים.

 

כיצד מבוצעת צביעת חלונות בלגיים?

צביעת חלונות בלגיים יכולה להיות מבוצעת בתנור או באמצעות התזה. השימוש בצביעה בתנור מתאימה יותר לצביעה הראשונה של החלון, לפני שהותקנו בו הזגוגיות. כאשר החלון כבר שלם עם הזגוגיות מותקנות ועם כל איטומי הגומי, לא יהיה זה נכון לפרק לחלוטין את כל החלון כדי לבצע צביעה בתנור. על כן, הצביעה חייבת להתבצע בטכניקה אחרת והתזה היא הטכניקה המתאימה ביותר בכדי להבטיח שימור מרבי של המרקם והשגת מרקם מדויק לחלוטין. הצביעה צריכה להתבצע באמצעות צבעים מיוחדים בגוון המדויק והיא צריכה להתבצע גם בתנאים הנדרשים בכדי להבטיח ייבוש מהיר שישמור על אחידות המרקם על כל שטח הפנים של החלון. אם זה מה שאתם רוצים לעשות, פשוט הזמינו איש מקצוע שיבחן את מצב החלון וימליץ לכם על טכניקת צביעת חלונות בלגיים המתאימה ביותר עבורכם.