ייעוץ חינם

052-727-2356

החלפת כלים סניטריים בעת שיפוץ חדר אמבטיה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

שיפוץ חדר אמבטיה מתחיל בתכנון מקצועי מאחר ולמרות גודלו הקטן של החדר, השיפוץ מורכב וכולל פירוק והריסה של אריחי החיפוי והריצוף וכלים סניטריים, סילוק החול הישן, הרכבת תשתיות אינסטלציה חדשות ואיכותיות, עבודות חשמל, ריצוף וחיפוי מחדש, התקנת כלים סניטריים, תאורה, צבע והתקנת ארון חדש. כדי לבצע את עבודות האינסטלציה על הצד הטוב ביותר מומלץ להזמין שרברב מקצועי ומנוסה.

שיפוץ מקיף בחדר אמבטיה

חשוב להיערך נכון לקראת שיפוץ כללי ומקיף בחדר אמבטיה, ניתן לפנות למעצב פנים או לקבל ייעוץ מקצועי מחברת שיפוצים אמינה. עוד לפני התחלת עבודות השיפוץ יש לבחור ארון אמבטיה חדש, גופי תאורה, גוון לקירות, אריחי חיפוי לקירות החדר המתאימים לסביבה רטובה, ולרכוש אריחי ריצוף וכלים סניטריים באיכות גבוהה.

השיפוץ הכללי בחדר אמבטיה אורך מספר ימים בגלל מורכבות העבודה, לכן כדאי לחשוב האם נשארים בבית בתקופת העבודות וסובלים מכאוס רב ומבעלי מקצוע הקודחים, שוברים ובונים מחדש את חדר האמבטיה, או שלנים במקום חלופי עד להשלמת העבודה.

השיפוץ מתחיל בהריסת ובפירוק התשתיות הקיימות בחדר אמבטיה, לרבות פירוק הכלים הסניטריים ואריחי הריצוף והחיפוי, לאחר מכן בהתאם לתכנית העבודה יש לקבוע את מיקום הכיור, המקלחון והאמבטיה החדשה כדי להחליף את תשתיות האינסטלציה הישנות בחדשות. אמנם, קבלני שיפוצים מסוגלים לבצע את עבודות האינסטלציה אך כדי להימנע מנזילות ובעיות איטום ורטיבות מומלץ להפקיד את העבודה בידיו של אינסטלטור בפתח תקווה בעל ניסיון עשיר בתחום.  

יש לזכור כי שיפוץ חדר אמבטיה כרוך בהוצאה גבוהה, אם קבלן השיפוצים אינו מעסיק שרברב מקצועי, ולא דואג לבצע איטום איכותי והתקנת תשתיות אינסטלציה חדשניות ואיכותיות, עלולים לסבול תוך זמן קצר מבעיות כמו נזילות מים, הצפות, סתימות בכיור או באמבטיה, פיצוצי צנרת ועוד. כדי לתקן את הבעיות העשויות לקרות בהמשך יש לפרק את אריחי החיפוי והריצוף, ולמעשה משקיעים כסף רב שהיה ניתן לחסוך אילו אינסטלטור מקצועי היה מבצע את העבודה.

התקנת כלים סניטריים חדשים

לאחר שלב האיטום של הרצפה והקירות מתחיל שלב חיפוי הקירות והתקנת אריחי ריצוף. במידה ומתכננים להתקין מקלחון יש לדאוג לשיפוע נכון לניקוז המים. עם השלמת שלב זה יכול אינסטלטור בפתח תקווה להתקין את הכלים הסניטריים שהלקוח בחר בחנויות המתמחות. מומלץ להתייעץ עם שרברב מנוסה לפני רכישת כלים סניטריים לחדר אמבטיה מאחר ויש שלל מוצרים באיכויות שונות.

חשוב לרכוש כלים סניטריים העומדים בתו התקן הישראלי, וכדאי לברר מראש מהי תקופת האחריות על כל פריט ופריט. כדי להוזיל מעט את עלויות השיפוץ ניתן לחדש אמבטיה במקום להחליף אותה. לאחר התקנת הכלים הסניטריים יש לפתוח את ברז המים ולוודא כי אין נזילות ובעיות אינסטלציה אחרות, ורק לאחר מכן מומלץ להגיע לשלב הפיניש הכולל עבודות צבע אחרונות, התקנת ארון אמבטיה ועוד.