ייעוץ חינם

052-727-2356

המדריך המקצועי עבור זיפות גגות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

כל בעל דירה במדינת ישראל מודע לכך שאחת לכמה שנים רצוי לבצע בדיקה מקיפה בגג ביתו בכדי לוודא שאין סדקים או שברים שעלולים לגרום לדליפות לא רצויות בתוך חלל הבית. בדיקת אטימות הגג בנויה מכמה שלבים, החל מניקיון הגג תוך כדי שימוש בחומרי האיטום ועד כדי סיוד מוחלט שמשחק תפקיד משמעותי בתהליך.

הדרך הנפוצה ביותר לבצע איטום היא בעזרת זפת חמה שתרכובתה וצורתה הצמיגית מאפשרות חסימה מוחלטת אפילו בפתחים הקטנים ביותר. זיפות גגות מצריך עבודה מקצועית ומדויקת שכן אדם פרטי או חברה שביצעה מריחה שגויה ולא מקצועית מסוגלים לפתח בעיות עתידיות.

איך מתבצע תהליך איטום הגג?

כאמור, ראשית יש לנקות את משטח הגג באופן מוחלט ולכן רצוי לעשות זאת בזמן הקיץ. בעזרת מגרפה ומטאטא חוץ תוכלו לגרוף את כל הפסולת המיותרת ונקות את הלכלוך שהצטבר ולאחר מכן בצעו שטיפה יסודית של הגג ותנו למים להתייבש.

כעת שמשטח הגג נקי, ניתן לחמם את הזפת למעלות הרצויות עד אשר נקבל מרקם צמיגי. בעזרת מטאטא ניתן לבצע את המריחה על כל חלקי הגג. שיטה יעילה הינה להתחיל מפינות הגג ומאזורים בעייתיים כגון תחתית של דודי שמש ושקעים שנוצרו עם הזמן ולהתקדם אל עבר מרכז הגג.

חשוב לבצע את כל התהליך בעזרת הציוד המתאים שכן מדובר על חומרים כימיים שפולטים רעלים לאוויר ואין להסתכן בנשימתם. מעבר לכך, החום הגבוה עלול לגרום לכוויות ולכן רצוי לנעול מגפי עבודה עבים במיוחד.

כל כמה זמן רצוי לחזור על התהליך?

זיפות גגות צריך להתבצע אחת לשנה. במהלך השנה הגשמים העזים של החורף והשמש הקופחת עלולים ליצור סדקים ובלאי שדרכו מים מסוגלים לחדור אל תוך חלל הבית. חשוב לבצע את הבדיקה באופן קבוע מפני שהבחנה בבעיה תוכל לקרות רק כאשר ישנה דליפה ובמצב כזה אתם מסתכנים בהוצאות כספיות שעלולות להיות משמעותיות.

הזנחת הגג ודליפה פנימית יכולה לחדור אל עבר קירות הבית וליצור מספר בעיות. לדוגמא, עובש עלול להיווצר, דבר שמזיק לדרכי הנשימה. ישנם מקרים שתועדו אשר דיירים ששהו במשך זמן מסוים עם עובש בביתם חלו בדלקת ריאות והדבר מסוכן פי כמה עבור אנשים חולי אסטמה.

בנוסף, המים אינם נעצרים בחלקי הגג ולעיתים הם עלולים לזלוג אל עבר קירות הבית, דבר שעלול לגרום לנזקים בחוטי החשמל השונים ועל כן מדובר על תשלומי עלויות גבוהים מאוד בכדי לפתור בעיות מסוג זה.

מה הן העלויות השונות?

כמובן שהמחירים משתנים בין חברה אחת לשנייה. רצוי לבצע סקר שוק מקיף ולשכור את שירותיהם של חברות אשר נמצאות בתחום זמן רב. תוכלו לבצע סריקה באינטרנט, לקבל המלצות מחברים ולקרוא ביקורות. פרמטר נוסף שיכול לשקף האם החברה רצינית, בקשו ביטוח בעבור עבודתם וכך תדעו שתוכלו לסמוך עליהם.