ייעוץ חינם

052-727-2356

הנמכות גבס במרפסת שמש

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

הנמכות גבס הפכו בשנים האחרונות לשכיחות מאוד בקרב אנשים רבים ולא עוד טרנד חולף. ניתן למצוא הנמכות גבס במרפסות שמש, בחללים שונים בבית ואף במקומות ציבוריים שונים, תעשיות ומפעלים. הנמכת גבס במרפסת שמש אשר על ידי חברת בניה המתמחה בבניית מרפסות כמו חברת בלקון מרפסות של עוזרת להעניק למרפסת השמש שלכם אפשרויות עיצוב נרחבות אשר תורמות רבות למרפסת השמש שלכם וכן לתחושת הדיירים בבית.

מדוע יש צורך בהנמכות גבס במרפסת שמש?

הנמכת גבס מעניקה לדיירים את היכולת לשלב אלמנטים שונים בחלל המרפסת, אלמנטים אלה בדרך כלל לא קשורים אחד לשני, כך שאם בא לכם להוסיף למרפסת שמש שלכם במה מגבס לדוגמא, או ארון מגבס בנוסף לשולחן והכיסאות שבו תוכלו לעשות זאת בקלות רבה ולקבל מראה שונה ממה שאתם רגילים אליו. כמו כן, באמצעות הגבס תוכלו לעצב לכם חלל מרפסת ייחודי שמתאים לאופי שלכם בעלות נמוכה מאוד וברמת גמר גבוהה.

חברה מומלצת להוספת מרפסות שמש היא חברת בלקון מרפסות   https://balcon.co.il/ אשר מתמחה בהוספת מרפסות שמש.

מה ניתן לעשות עם הנמכות גבס במרפסת שמש?

באמצעות הנמכות גבס במרפסות שמש תוכלו לחשוף חלק במרפסת שלכם שהוסתר עד כה ולא היה גלוי לבני המשפחה ולא לחברים. עם הנמכת גבס במרפסת שמש תוכלו להעניק למרפסת שלכם מראה וינטאג' או מראה מודרני בהתאם לצרכים האישיים שלכם. תוכלו להגדיל את שטח המרפסת או לחלק את חלל המרפסת בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כך שאתם יכולים לשחק עם עיצוב החללים כפי שאתם מעוניינים ובהתאם לצרכים ולהעדפותיכם האישית. כך שאם בא לכם להגדיל את שטח המרפסת תוכלו לעשות זאת באמצעות הוצאת חפצים שתופסים מקום רב ואם תרצו להקטין את שטח המרפסת, תצרכו להנמיך את תקרת הגבס או להוסיף חפצים רבים.

באילו מצבים לא עושים הנמכות גבס במרפסת שמש?

ישנם מצבים בהם לא נוכל לעשות הנמכות גבס במפרסת שמש, שיש לנו חלל קטן מאוד, הנמכת גבס רק תעמיס עוד על המרפסת ועל החללים בה. כל מטרת הנמכת גבס במרפסות שמש היא לגלות עוד שטח מוסתר שטרם התגלה עד היום כלומר, להסתיר טפח ולגלות טפחים מאין משחק כזה על מנת להעצים את מרפסת השמש שלכם הן מבחינת גודלה והן מבחינת המראה שלה ולהסתיר ציוד שלא צריך להיראות במרפסת עצמה.

האם הנמכות גבס במרפסת שמש מתאימות לכולם?

הנמכות גבס במרפסת שמש לא מתאימות לכולם במיוחד אם אין לכם מרפסת שמש גדולה, כי תקטין יותר את השטח שיש לכם ובמקום לגלות עוד חלל היא לא תעשה זאת. למרות שהנמכת גבס יכולה להסתיר ליקויים שונים שאנו לא רוצים שאנשים יראו היא גם יכולה להראות אותם אם לא משתמשים בה בהתאם. לכן בטרם החלטה על הנמכות גבס במרפסת השמש כדאי להתייעץ עם כמה אנשי מקצוע על מנת לקבל כמה חוות דעת על מנת להגיע להחלטה הנכונה עבורכם.