ייעוץ חינם

052-727-2356

הנמכות גבס בפרויקט בניית בית פרטי

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

עבודות גבס בפרויקט פרטי הן בדיוק אותן עבודות גבס בפרויקט בנייה נרחב המנוהל על ידי חברה יזמית וקבלן מוכר. יחד עם זאת, האתגרים בפרויקט כזה הם מורכבים הרבה יותר לאדם הפרטי המנהל אותו ללא רקע

בענף הבנייה וללא יכולת אמיתית לפקח על רמת ואיכות הביצוע. על כן, בכל סוג של עבודה בפרויקט פרטי ולא פחות מכך גם בעבודת הנמכות גבס בפרויקט בניית בית פרטי, הרבה יותר חשוב לבנות את מערך הבנייה והפיקוח של הפרויקט בצורה נכונה ויעילה מאשר לנסות ולפקח על הדברים בעצמכם.

מהן הנמכות גבס ולמה הן מיועדות?

על המהות של הנמכות גבס אפשר ללמוד מעצם שמן. המדובר בקונסטרוקציות גבס המתווספות לתקרת החדר על מנת להנמיך את התקרה, אלא שהנמכה זו אינה מבוצעת בדרך כלל באופן אחידה על כל שטח התקרה במטרה להקטין את חלל החדר, אלא במטרה ליצור אפקט עיצובי מעניין שמשפיע על האווירה בחלל החדר. הנמכות אלה מבוצעות בדרך כלל במספר מפלסים ובשטח שונה של כל מפלס, הן יכולות להתבצע במרכז התקרה או בצידה, ובדרך כלל הן יעוצבו בהתאם לגוף תאורה שיושב במרכזן או על גבי שטחן כמעין מעטפת מעוצבת לגוף התאורה.

הנמכות גבס בפרויקט בניית בית פרטי הנבנה על ידי קבלן מפתח כמו קבוצת עידן  הן כאמור אותן הנמכות גבס המבוצעות בפרויקטים מסחריים, אלא שמאחר ומדובר בפרויקט בו בעלי הפרויקט הוא אינו יזם נדל"ן מנוסה אלא אדם פרטי ללא ניסיון או היכרות כלשהי עם ענף הבנייה, חשוב מאוד שעבודות אלה, כמו כל יתר העבודות בפרויקט, תבוצענה בסיוע גורם מקצועי שינהל אותן ויפקח עליהן עבור בעלי הפרויקט. בנוסף לכך, מאחר ומדובר בפרויקט פרטי ולא בפרויקט מסחרי סדרתי, קיים חופש רחב יותר בתכנון ההנמכות ובביצוע שלהן בהתאם להעדפות האישיות של בעלי הפרויקט. מאפיין זה, על אף שהוא מיועד לאפר לבעלי הפרויקט להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינתו, הוא גם מאפיין שמוסיף מורכבות רבה לעבודות הנמכות הגבס באופן שמחייב רמה מקצועית גבוהה יותר של אמן הגבס המבצע אותן.

מי מבצע הנמכות גבס לפרויקטים פרטיים?

כאמור, הנמכות גבס בפרויקט בניית בית פרטי דורשות רמה גבוהה יותר של יצירתיות, מקצועיות וגמישות בביצוע העבודות, בהתאם להעדפות של בעלי הפרויקט ולשינויים שהוא רוצה לערוך בתכנונים קודמים. בהתאם לכך, אם אתם מתכוונים לשלב הנמכות גבס בפרויקט הבנייה הפרטי שלכם, חשוב מאוד שתשקיעו מאמץ וזמן בבחירת אמן גבס מקצועי ומומלץ, שיכול להקדיש לכם את הזמן הנדרש ויכול להוסיף לכם גם ערכים של תכנון ועיצוב, מעבר למשימה המרכזית של ביצוע ההנמכות. לבחירה זו תהיינה השלכות של ממש על התוצאות הסופיות ועל רמת שביעות הרצון שלכם מהן, ועל כן מומלץ לפנות לגורם מקצועי שמתמחה בהתאמה אישית של עבודות גבס, ולא רק בעבודות של בנייה סדרתית.