ייעוץ חינם

052-727-2356

התקנת מזגן לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

חלק משיפוץ של כל בית הוא ההתחדשות במכשירי חשמל חדשים, כאשר מה שצריך להחליף מחליפים ומה שעובד משאירים אם אין תקציב לעשות זאת. החלפת מזגן לאחר שיפוץ היא מחויבת המציאות כאשר המזגן שלכם מבוגר מדי, זקוק ליותר מדי תיקונים ושירותי הטכנאי נדרשים בתדירות גבוהה מדי. כמובן שהשיפוץ חייב לקחת בחשבון את המזגנים ולהפך, ולכן כדאי מאוד לתכנן את ההחלפה ביחד עם השיפוץ משום שיש צורך בשבירת קירות והכנת מקום למזגן, הצבת מנוע, מתיחת צינורות ותליית מזגן או קיבוע שלו לקירות. כל זה מחייב התייעצות עם השיפוצניקים וכולל בחירת מזגן בשלב זה כבר בהתחלה.

התייעצות מקדימה מונעת אי נוחות אחר כך

חשבו על התכנון שלכם לעיצוב הפנים של הדירה והשיפוצים שאתם עורכים. מהם הקירות שתשברו ומהם הקירות שתשאירו? האם אתם מוסיפים מחיצות גבס, בונים אנשים ומחלקים מחדש את החדרים כך שתצטרכו להוסיף מזגנים או לבחור אותם מחדש היכן להניח אותם? מלבד קירות שבורים וחלונות חדשים שתצטרכו לפתוח בקירות כפתחים למזגנים, תכנון שיפוץ מחייב תכנון מוקדם של הנחת המזגנים ואולי שינוי מוחלט בשיטת המיזוג שלכם בבית. אולי תרצו לעבור למיזוג מרכזי משום שכעת זה יהיה כדאי ונוח יותר ולכן השיפוצניקים יהיו אלה שיעבדו יחד עם מתקין המזגנים כדי להכין את המקום שנחוץ לכם לשם כך. התייעצו מקדימה הן עם הטכנאי והן עם מבצעי השיפוצים יעזרו לכם להחליט מה כדאי לכם ובהתאם לכך ייגזר השיפוץ.

מהן האפשרויות שעומדות בפניכם?

בדקו את האופציות שלכם היטב לפני השיפוץ. בחרו מזגנים לפי מה שמתאים לכם ולא רק לפי מה ששמעתם מהמלצות של חברים. זכרו איפה מונח המנוע של השכנים ואיפה יהיה מונח המנוע של המזגן שלכם, האם יש מרפסת או מקום מיוחד שצריך לבנות מחדש. כמו כן, יש לבדוק כמה כ"ס המזגן שמתאים לכם, מהו הרעש שהא עושה ומה אורך חייו של מזגן ועד כמה הוא הוכיח את עצמו אצלכם או אצל אחרים. זכרו גם כי יש כמה סוגים של מזגנים, כמו מזגני אינוונטר שהם מזגנים עיליים, ויש מזגנים שמונחים נמוך יותר, ואתם צריכים להחליט היכן להניח אותו בדירה ואם היא מתאימה לכך. עד כמה רחוק המזגן מהקיר החיצוני ומהי תפוקת המזגן שתתאים לכם. אם שיפצתם כך שתצטרכו להתאים את תפוקת המזגן לחלוקה החדשה של החדרים קחו זאת בחשבון שלא תמצאו את עצמכם עם מזגנים שאינם מקררים מספיק בגלל תכנון לקוי.