ייעוץ חינם

052-727-2356

חידוש הבית באמצעות גבס – כל מה שאפשר לעצב ולהוסיף!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

אם אתם רוצים לחדש את מראה הבית שלכם, לעצב ולשפץ – חשוב שתדעו כי באמצעות שיפוצים שנעשים מגבס ניתן לבצע שלל שינויים ופעולות כמו הנמכות תקרה  באמצעות גבס ליצירת חלל נעים ומזמין, ניתן לעצב את הבית באמצעות נישות לטלוויזיה ולשאר מכשירי תקשורת, עוד אפשר באמצעות גבס לעצב מזנונים יפים,  כמו גם, נישה מרחפת, נישה צפה. נישות למטבח, לחדר, לסלון ושאר חללי אחסון שישמשו אתכם לכל מטרה, כמו גם שהם יאפשרו עיצוב יפה יותר לחלל הבית.

אבל מהם האלמנטים הפופולאריים אותם יוצרים מגבס? הנה 3 שיעצבו את הבית שלכם בצורה טובה:

שילוב גבס עם תאורה – אחת הדרכים שבאמצעותן ניתן לעצב את הבית בקלות ולהקנות לו כל מראה, בין אם כפרי חמים ומזמין לבין אם במראה נקי ומודרני הוא יצירת אלמנטים מתאורה עשויי גבס. באמצעות שילוב תאורה עם גבס, יכולים רבים ליצור אפקט עיצוב מרהיב ולהינות מאווירה נעימה ומסודרת בחלל הבית.

יצירת חללים חדשים – באמצעות גבס ניתן לייצר שלל חללים בחלל הבית, ליצור

מחיצות, חללי אחסון וחדרים נוספים. כיום באמצעות הקמת קירות מגבס אפשר להפוך כל חלל לפרקטי, נעים מזמין ונוח.

מדפים ויחידות מודרניות – עוד אפשר לייצר באמצעות חומר הגבס והמומחים בתחום שלל מדפים ויחידות אחסון מודרניות ברחבי הבית. באמצעות בנייה קלה של ארונות גבס, יחידות מודרניות ועוד, ניתן לבצע שינויים מהותיים בחלל.

אל תשכחו לנקות את החלל לאחר השיפוץ!

לאחר שביצעתם את כלל השיפוצים והעיצוב הדרוש בבית באמצעות גבס – חשוב לבצע ניקיון לאחר שיפוץ כמו ניקוי של דבקים, ניקיון משקופים, ניקוי צבע מהרצפה כמו גם שיפוץ המרצפות והברקתן באמצעות פוליש אופיר המקנה שירותי פוליש מקצועיים לרצפות.

כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע המומחים שיאפשרו לכם עיצוב של עיצוב מדפים וספריות מגבס, וכדי להוציא לפועל שלל רעיונות מיוחדים לעיצוב מגבס  – יש לבחור את אנשי המקצוע המיומנים ביותר וכאלה אשר נחשבים ומומלצים וידועים כמקצוענים אשר יעניקו לכם שירות מקצועי, אפיון ותכנון העבודה, כמו גם ביצוע הפרויקט והגשתו ברמת גימור מושלמת תוך שהכל מתבצע עם שירות אדיב ואמין ובמחירים אטרקטיביים!