ייעוץ חינם

052-727-2356

טיפים לבחירת חברת ניקיון לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

אלה מאיתנו ששיפצו או משפצים ברגעים אלו את הבית, יודעים כמה שזו תקופה קשה שבסופה הבית ״הפוך" , מלוכלך ודורש ניקיון יסודי. במהלך השיפוצים משתמשים בחומרים שמכתימים את הריצפה כמו צבע, וחומרים שמלכלכים ומשאירים כמויות גדולות של פסולת ואבק. העובדה שאנשי מקצוע רבים פוקדים את הבית במהלך השיפוצים, מגדילה את התנועה בבית ובאופן טבעי גם את הלכלוך שמגיע. לכן, חשוב מאוד לבצע ניקיון יסודי לאחר השיפוץ, למען הבריאות והחוויה שלנו מהבית. ככל שהבית נקי ומבריק יותר, כך אנו בריאים, שמחים ומרוצים יותר.

איך נדע לבחור חברת ניקיון אחרי שיפוץ?

חשוב לבקש המלצות ממכרים וחברים עבור חברת ניקיון ותיקה ואמינה שמשתמשת בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה, ובמכשור מתקדם שמופעל על ידי לחץ וקיטור ומגיע למקומות שלא העלינו בדמיוננו שניתן להוציא מהם לכלוך.

בשיחתכם מול חברת הניקיון שאלו האם הם מנוסים בניקיון כזה לאחר שיפוץ רציני, כמה אנשי צוות הם מתכוונים להקצות לטובת העניין ובאיזה סוג מכשור ישתמשו.

בחרתם לנקות בעצמכם לאחר השיפוץ? הנה כמה טיפים חשובים:

  1. בדקו במקומות בהם אתם לא מצפים למצוא לכלוך. למשל, אם בוצעו עבודות עץ (כדוגמת פרגולות, ארונות מטבח וכו׳) – הקפידו לנקות לא רק את הרצפה משאריות הנסורת, אלא גם את העץ עצמו, שכן הנסורת לעתים נדבקת ונשארת על העץ.
  2. השתמשו במטאטא ובניקיון יבש לפני שאתם מתחילים לשטוף ולקרצף את הרצפה. הניקיון היבש יחסוך לכם זמן רב והתעסקות בלתי רצויה בהמשך בעבודה כפולה בגלל כתמים שלא הוסרו, כלי ניקיון שהתלכלכו בעצמם וקושי לקבל רצפה נקיה כששאריות אבק מעטרות אותה.
  3. עבדו מהקטן לגדול – התחילו את תהליך הניקוי בפינוי של אשפה ושאריות כדוגמת מרצפות שנותרו, דליים של צבע שהושארו במקום, חלקי עץ שנחתכו, עיתונים שהושארו, כוסות קפה של העובדים. רק לאחר שהכל פונה עברו לשלב ״הניקיון היבש״ שהוזכר קודם.
  4. ביצעתם שטיפה? מצוין, תנו לרצפה להתייבש ולאחר מכן בצעו שטיפה נוספת. זכרו, לכלוך רב עבר בבית, ולעתים שטיפה אחת פשוט לא תספיק, שכן לא מדובר בניקיון השבועי השגרתי שלנו.
  5. שימו דגש על מוקדי אבק מרכזיים: על הנברשות, בפאנלים, מדפים וכל מקום בו האבק יכול להסתתר.
  6. השתמשו במלבין / כלור בשטיפה כדי לחטא את הרצפה מפני חיידקים ומזהמים אחרים.
  7. אל תזניחו את החלונות.


    לסיכום, אנחנו ממליצים כמובן להיעזר בחברת ניקיון כדי לעבוד פחות ולקבל עבודה מקצועית יותר, אך במידה והחלטתם לבצע את הניקיון לבד – הקפידו על הטיפים שצוינו כדי להפיק את המקסימום ולקבל בית נקי באמת.

ראשית אספו את שאריות פסולת השיפוץ כמו חתיכות קרמיקה, קרטונים, עיתונים, דליי צבע וכו.

בצעו טיטוא יסודי של אבק מהריצפה, ונקו אבק מן הארונות מבפנים ומבחוץ.

בדקו שלא נשארו שאריות של נסורת במידה והתבצעו עבודות ניסור כלשהן של עץ או חומר אחר. דוגמה לשאריות נסורת ניתן למצוא בפנים הארונות משאריות השבבים בעת ההתקנה שלהם.

לאחר שניקיתם באופן בסיסי ווידאתם שלא נותרו שאריות פסולת, אל תהססו והזמינו חברת ניקיון מקצועית ומנוסה שתחסוך לכם הרבה טרחה ודאגה ותשרה עליכם נחת, שקט נפשי, ויותר מכך- אושר והרגשה נינוחה להיכנס לביתכם החדש.