ייעוץ חינם

052-727-2356

כל מה שצריך לדעת על שיפוץ לובי הבניין

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

ידוע כי אין שני לרושם ראשוני. כאשר אנו מדברים על חשיבות רושם הראשוני אין מדובר רק על מקרים של דייטים וקבלה לראיון עבודה,הרי שרושם ראשוני בא לידי ביטוי גם בעת ביקור ראשוני במקום חדש. בדרך כלל במקרים הללו אנו מבינים מהר מאוד אם התחברנו אל המקום או לא וזוהי אחת הסיבות שבגללן אנו נרצה לשפץ את לובי הבניין שלנו.  

שיפוץ לובי לבניין מגורים – למה אתם חייבים את זה

הלובי שלנו הוא בעצם שער הכניסה של הבית אליו אנו מזמינים חברים ובני משפחה בכל ימות השנה וחשוב לנו מאוד שהאורחים שלנו יקבלו הרגשה טובה כבר מהרגע בו הם מגיעים אל דלת הלובי בבניין. סיבה נוספת היא אנחנו הדיירים,אשר מבקרים יום יום בלובי הבניין,אנו מתעוררים אליו בבוקר וחוזרים אליו לאחר יום עבודה מפרך ולכן חשוב מאוד שנחזור ללובי בניין אשר ימלא אותם בתחושות טובות ורגשות חיוביים מאשר להגיע אל לובי מוזנח ומיושן אשר גורם לנו לאי נוחות וסלידה.

עוד אלמנט נוסף שאנו חייבים לקחת בחשבון הוא אפקט עליית שווי הנכס כי ברגע שאנו משפצים את לובי הבניין אנו באופן אוטומטי מעלים את ערך הבניין ככה שלאחר השיפוץ אנו גם משפרים את חיינו וגם מעלים את שווי הנכס.

החלפת דלת הכניסה – הש.ג של הבניין

דלת הכניסה של הבניין היא הש.ג של כל הלובי ולכן יש לה חשיבות גדולה ביצירת רושם ראשוני חיובי והרגשה טובה לבאי הבניין. כיום ניתן לשדרג את דלת הכניסה המיושנת בדלתות חדישות ומשוכללות אשר יעניקו תחושה יוקרתית שמזמינה להיכנס . אחת מהאפשרויות הנפוצות ביותר כיום היא התקנת דלתות אוטומטיות שהשימוש בהם מאפשר גם נגישות לנכים ומקל על בעלי מוגבלויות.

הדלותות הללו נוחות לבאים והיוצאים כיוון שאין צורך בשימוש בידיים מה שיכול להקל על גרי הבניין
אשר מגיעים עם שקיות קניות,עגלות תינוק ועוד.

מה עוד כדאי לשדרג בלובי?

לאחר שעברנו את דלת הכניסה המשודרגת, הגיע הזמן לעצב את לובי הבניין. חלל הלובי הוא המקום בו ניתן להעיז מבחינה עיצובית ולספר את החוויה שאנו רוצים להעביר דרך עיצובים יפהפיים שניתן לבצע באמצעות עזרה של מעצב פנים אשר עובד בשיתוף פעולה עם קבלן השיפוצים.

סיכום

לאחר שקראנו והבנו כמה חשוב להשקיע בלובי הבניין,נוכל לכנס את כל דיירי הבניין אשר חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתם בנושא,ובמידה ויש רוב להחלטה לשיפוץ הלובי,נוכל למצוא קבלן שיפוצים מומלץ ולקבל ממנו הצעת מחיר ולבחון את העלות לכל משפחה.