ייעוץ חינם

052-727-2356

כמה עולה לבנות קיר מגבס?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

לקירות גבס שימושים רבים. ניתן להסתיר אזורים מבולגנים בקירות גבס בזול ובמהירות, חלוקת הבית לאזורים שונים נעשתה קלה ובמידה וישנם נזקים אסתטיים בקירות ניתן להסתיר אותם בקלות. כמו כן לקירות הגבס יתרונות נוספים כמו העובדה שבמידה ולאחר השיפוץ בקירות גבס תהיו מעוניינים לבצע שינויים מהותיים, הרי שאין מדובר בפעולה מורכבת במיוחד ושניתן להרכיב עמו מתחמים מגוונים. במידה ואתם מעוניינים בבניית קיר גבס לצרכים שונים, כנראה נתקלתם בשאלה כמה עולה לבנות קיר מגבס, לצורך מענה על כך נכתב המאמר הבא.

מחירי בניית קיר גבס

המחירים של בניית קירות גבס משתנים מאוד בין סוגי הגבס השונים וגם בין עבודות הגבס השונות. כאשר מדובר בבניית קיר גבס באמצעות הדבקה פשוטה על גבי הקיר לצורך חיפויו, הרי שמדובר בפעולה פשוטה וזולה יותר מאשר בניית מדפים בקירות גבס ובוודאי שזולה יותר מאשר בניית קירות גבס במטבח אשר דורשות שימוש בגבס מיוחד. כמו כן גם כאשר מדובר בקירות הגבס הפשוטים ביותר, ניתן לצפות שמחיר בניית קירות הגבס למטר ירד ככל שהמטר המרובע גדל וזה נכון גם לרוב עבודות השיפוצים. אך אין זה תמיד נכון כמו במקרים בהם אתם מעוניינים לבנות מזנון גבס למטבח או מדפי גבס בהם נדרשת עבודה מרובה בשטח הנחשב לקטן ובנוסף יש לבצע מגוון חיזוקים נוספים אשר לא מבוצעים כאשר משתמשים בקירות גבס כחיפוי ותו לא. עבור אל מחירון קירות גבס כאן.

 

סוגים שונים של קירות גבס

לא הרבה יודעים אך ישנם כמה סוגים של קירות גבס המתאימים לאזורים ושימושים שונים. ישנו הגבס הרגיל והזול ביותר אשר משמש בעיקר על מנת לחפות קירות ואזורים בהם אין צורך באטימה מיוחדת וכמו כן משמש לכלל הפעולות שניתן לעשות עם קירות גבס שלא דורשות את הקירות המיוחדים שתכף אציין. ישנו קיר הגבס הורוד אשר משמש בעיקר למטבח משום שהוא עמיד יותר בפני אש מאשר קירות הגבס האחרים אך חשוב לציין שאין קיר הגבס הורוד עמיד בפני אש כמו בטון אלא פשוט מכיל חומרים מעכבי בעירה. ישנו הגבס הירוק אשר עמיד בפני נוזלים ומתפורר רק לאחר מגע ממושך עם מים ועוד. כמו כן ישנם מגוון שירותים שניתן לקבל באמצעות קירות גבס כמו בניית מדפים, הנמכת תקרה ואף יצירת אקוסטיקה ייחודית לאולפנים ועוד. שימוש נוסף בקירות גבס הינו שימוש בקירות גבס כפולים וביניהן פלטה. שיטה זו משמשת להפרדת חדרים ומספקת בידוד המתחרה ברמה גבוהה בבטון.

טיפים לבחירת בונה קירות גבס

בחרו בבעל מקצוע שמתמחה בקירות גבס. במקרים רבים יתמחו בוני קירות הגבס בשיפוצים נוספים ואין כל בעיה אך על מנת לבדוק את מקצועיותם ניתן לבקש לראות תמונות של עבודות שביצעו לאחרונה, לרוב הינם נוהגים לצלמם למקרים אלו בדיוק.