ייעוץ חינם

052-727-2356

למה להזמין פרגולה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

יותר ויותר ישראלים כבר מבינים למה כדאי להתקין פרגולה – גם בזכות המודעות הרבה לנזקי החשיפה הלא מבוקרת לשמש וגם לנוכח העובדה שלאורך הקיץ, ובעצם גם בעונות השנה האחרות, ישנם יותר ויותר ימים לוהטים. מגמה מובהקת נוספת היא הגידול בפופולריות של הפרגולות החשמליות – אלה שמקנות לנו שליטה מלאה על המצב ואת האפשרות לפתוח ולסגור אותן בהתאם לצורך, בקלות ובנוחות.

ואם כבר פרגולה חשמלית, המקום הטוב ביותר להזמין אחת כזו היא באתר פרגולות ישראל.

ניסיון עשיר, מקצועיות גבוהה 

הבחירה מבין כל האפשרויות של פרגולות חשמליות מחייבת ניסיון רחב היקף ובקיאות מקצועית אמיתית. החלטה שגויה עלולה לעלות לכם ביוקר – למשל עקב רכישת מוצר יקר מדי שלא לצורך. גם בחירה לא מושכלת של פרגולה שלא מספקת מענה מושלם לצרכים הספציפיים שלכם מניבה יחס עלות תועלת שאינו מקסימלי (בגלל שהתועלת חלקית בלבד) – ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים אמיתיים שמתאפיינים גם ביושרה מלאה ולכן ימליצו לכם אך ורק על מה שבאמת מתאים באופן מדויק לחלוטין למה שאתם צריכים.

בחירה נכונה של חומר הגלם

המגוון הרחב של פתרונות ההצללה מקנה חופש בחירה גם מבחינת חומר הגלם – ישנן פרגולות חשמליות מאלומיניום וישנן כמובן גם כאלה מעץ. גם פרגולות העץ וגם אלה שעשויות מהמתכת הקלה והחזקה מתאפיינות ביתרונות רבים, הן במישור הפרקטי והן במישור האסתטי. כשאתם בוחרים בין עץ לבין אלומיניום בעזרת המומחים המיומנים של פרגולות ישראל התוצאה תהיה טובה מאוד.

התקנה ללא טעויות

כל פרגולה חשוב להתקין בלי קיצורי דרך ועיגולי פינות, וזאת על-מנת להבטיח יציבות מלאה ועמידות לטווח הארוך – ובפרט כך הדבר כשמדובר על הפרגולות שמצוידות במנגנון החשמלי.
התקנה חובבנית עלולה להוביל תוך זמן קצר לביצועים חורקים ואפילו להיתקעות של הגג – כך שבעצם לא תוכלו ליהנות מהפרגולה ותצטרכו לשלם מחיר בלתי מבוטל על תיקונים שונים. כשנבחרת האופציה של פרגולה חשמלית תלויה, העיגון לקיר חייב להיעשות באופן מדויק ועל בסיס מקצועיות גבוהה במיוחד – רק כך מובטח לכם שקט נפשי אמיתי כשאתם מאחרים מתחת לגג הנייד והנפתח בקלות.
דגש מהותי נוסף הוא איטום מושלם מים כדי להגן על הרכיבים החשמליים במערכת המורכבת.

יחס עלות תועלת משתלם במיוחד

באופן טבעי אחרי שבוחרים באופציה עם המנוע היעיל עולה השאלה כמה עולה לבנות פרגולה חשמלית. במציאות הכלכלית הנוכחית, שבה מצד אחד רמת החיים עולה בהדרגה אבל מצד שני לרובנו אין סכומי כסף מיותרים, מה
גם שצרכנות נבונה פירושה השוואת מחירים לפני כל רכישה ובוודאי כשמדובר על מוצר כמו פרגולה חשמלית, השאלה מתבקשת – אבל השאיפה המדויקת צריכה להיות לא מחיר נמוך אלא יחס עלות תועלת משתלם.
הניסיון והידע של המוות המקצועי של פרגולות ישראל מבטיח מציאת פתרון אידיאלי בכל מסגרת תקציב נתונה ולכל צורך – ובהתאם בשורה התחתונה הרווח שלכם הוא גם פרגולה מושלמת וגם חיסכון כספי.