ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בפרויקט שיפוץ דירה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

היום, קשה לחשוב על פרויקט שיפוץ דירה שלא מעורבות בו עבודות גבס, אפילו בהיקף מינימלי כלשהו. הוא נכנס אל חיינו לפני מספר עשורים ומאז אנחנו פשוט לא יכולים בלעדיו – הגבס מאפשר לנו לעצב בקלות, במהירות ובזול את כל חלקי הבית ולייצר לעצמנו בית מעוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יחד עם זאת, כאשר אתם מזמינים עבודות גבס בפרויקט שיפוץ דירה, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מזמינים את העבודות מאיש מקצוע שיודע לעשות קסמים מגבס וגם יודע לעשות את זה בצורה איכותית ומקצועית.

 

אפשר הכל, אבל לא תמיד נכון וצריך

אפשר בהחלט להגדיר את האפשרות לבצע את עיצוב הבית באמצעות גבס כמהפכה בעולם עיצוב הבית ועיצוב הפנים. הגבס מאפשר לנו ליצור כל מבנה, מכלול וקונסטרוקציה שניתן לחשוב עליה בתוך החלל הפנימי של הבית והמשרד, והוא מאפשר לנו לעשות את זה בקלות רבה מאוד, עם מינימום חומרי גלם במשקל מינימלי ובעלות נמוכה מאוד. אין פלא, אם כן שבעשורים האחרונים נעשה שימוש בהיקפים עצומים בכל הנושא של עיצוב בגבס. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מחליטים על ביצוע עבודות גבס בפרויקט שיפוץ דירה, אנחנו מכניסים את עצמנו למצב בו קל לנו מאוד להיסחף ואולי קצת להגזים עם הגבס. אפשר לראות את זה בלא מעט בתים, בהם יש פתאום אינספור נישות, הנמכות, בליטות ומכלולי גבס למיניהם, מפוזרים בכל חלקי הבית, לרוב בלי שום בסיס עיצובי ובלי שום התחשבות במרחב. על כן, כאשר אתם מחליטים על עיצוב הבית באמצעות גבס, חשוב מאוד שתעשו זאת בליווי קבלן שיפוצים כמו חברת היחידה לשיפוץ דירות https://evenp.co.il/  המתמחה בביצוע עבודות שיפוצים בדירות שיוודא כי אתם משתמשים בגבס בכדי לעצב את הבית, ולא מעצבים את הבית בכדי להכניס אליו כמה שיותר גבס.

 

אנשי המקצוע החשובים – קבלן גבס ומעצב פנים

כאשר אתם מבצעים עבודות גבס בפרויקט שיפוץ דירה, אתם חייבים להקפיד על כך שאתם בוחרים את אנשי המקצוע. אמירה זו נכונה כמובן לכל ההיבטים השונים של שיפוץ הדירה והם נכונים גם לגבי עבודות גבס. בהיבט זה, אתם רוצים לצדכם שני אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: קבלן גבס בעל ניסיון ושם בתחום עבודות הגבס לבית ומעצב פנים שינצח על כל נושא התכנון, הן תכנון מראש והן תכנון תוך כדי תנועה. קבלן גבס מקצועי יבטיח שהעבודות מבוצעות ברמת האיכות והמקצועיות הגבוהה הנדרשת, אך לא יוכל להבטיח שאתם משתמשים בגבס בצורה הנכונה על מנת להשיג את העיצוב האולטימטיבי לבית. מעצב הפנים יוכל לעשות בדיוק את ההיפך, ולכן אתם רוצים לצדכם את שני אנשי המקצוע הללו על מנת לוודא שבסופו של דבר תקבלו את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. בכל מקרה, אתם רוצים להימנע ממצב בו אתם מקבלים את החלטות העיצוב בגבס בעצמכם, ולבטח להימנע מביצוע העבודות בעצמכם.

לאתר היחידה לשיפוץ דירות לחץ כאן