ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס ברעננה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

[layerslider id="1"]

1878543

עבודות גבס ברעננה במחיר שאסור לפספס

איך משדרגים מראה של דירה עם עבודות גבס ברעננה

ניתן לשדרג מראה של דירה, עם עבודות גבס ברעננה. איך ניתן לשדרג מראה של דירה באמצעות עבודות גבס? למעשה, ניתן לחסוך מקום בריהוט באמצעות הגבס, ולתת לבית מראה יוקרתי באמצעות תקרות גבס מותאמות באופן אישי.

כיצד קבלן גבס ברעננה יוצר סלון יוקרתי ומיוחד?

קבלן גבס ברעננה, מתכנן בצורה טובה ויפה את הסלון. העיצוב השולט כיום, הוא עיצוב החוסך רהיטים. ניתן באמצעות שקעים בקירות גבס לחסוך ברהיטים. למשל:

·       חור למסך – ניתן ליצור בקיר גבס חור גדול המותאם למסך טלוויזיה או מחשב גדול. ניתן לשכלל את העיצוב, אם שמים מסך חכם, המשמש גם כמראה.

·         מדפים – ניתן לוותר על ארונות בסלון, על ידי יצירת מדפים מגבס. מדפים אלו יוצרים על ידי יצירת שקעים שווים בארון הגבס. בשקעים אלו ניתן לשים כלי בית וספרים.

·     ארונות – אפשר ליצור מחיצות הפרדה בתוך הסלון. במחיצות אלו ניתן ליצור שקעים עם אורך, אשר ישמשו כתחליף לארונות.

·         תתקן תליה לוילון – אפשר לעצב מתקן למסילה של וילון מקו גבס. את הוילון והמסילה מצמידים לקו הגבס.

יש לציין שטרנד עיצובי זה, הוא גם בטיחותי יותר. ארונות עץ יכולים ליפול על ילדים קטנים, ושקעים בגבס כתחליף לארונות, הינם בטיחותיים יותר.

באמצעות עבודות גבס ברעננה, ניתן להפוך דירה פשוטה לדירה יוקרתית. העיקרון הוא שיש ליצור צורה מתחת לתקרה. בצורה זו יש חללים.

בתקרות הגבס שמים גופי תאורה. את השקע שתקרה של קירות הגבס, מתכנן היטב קבלן גבס ברעננה. קבלן הגבס יוצק את הצורה עם החללים, הממוקמת מתחת לתקרה הרגילה של הבית. לעיתים, ימקם קבלן הגבס את גופי התאורה בין התקרה, ובין תקרת הגבס השנייה. לעיתים, נורות תאורה עגולות, יהיו דווקא בתקרת הגבס השנייה עם החללים.

אם רוצים לעשות מטבח אמריקאי, אך ליצור מעט הפרדה בין החללים, מומלץ ליצור מחיצות הפרדה עם גבס. לעיתים מחיצות ההפרדה לא יהיו שלמות.

אפשר ליצון מכתבה וארון בחדר הילדים מגבס. יוצקים את השולחן, ולשולחן יוצקים מדפים. משאירים חלל פנוי לכיסא. אפשר להוסיף לשולחן מחיצה עבור כונן מחשב מגבס. עיצוב זה ייתן מראה אחיד לדירה, ויחסוך ברהיטים מגושמים

1878540