ייעוץ חינם

052-727-2356

רוצים לחדש את מראה הדירה שלכם? ככה תעשו זאת בזול!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

מראה הדירה והבית שלנו, חשוב מאד גם עבור הנוחות שלנו, כמו גם עבור איכות חיים ושמירה על מרחב נוח נקי ונעים. בישראל, מדינה צעירה יחסית, ישנם מבנים מסוגים שונים, חלקם חדשים וחלקם נבנו בשנות ה 70 וה80  – תוך שרבים מעוניינים להפוך דירה ישנה לחדשה ומשופצת.

פעולת שיפוץ, עיצוב וחידוש הדירה, תקנה אורח חיים נוח ואיכותי יותר במקום, אך חשוב מכל – תעלה את ערכו של הנכס! וזאת בעיקר במידה ותבצעו שיפוץ במחיר נמוך אך כזה שיהפוך את החלל לייחודי, משופץ ואיכותי.

אז כיצד אפשר לשפץ דירה בעלויות נמוכות?

בראשית יש לבחון את הדירה ולבצע החלטות לגבי החלקים במרחב שחייבים שיפוץ. ישנן דירות בעלות מקלחת ישנה בה יש לבצע איטום מחודש והחלפת תשתיות. ישנן דירות בהן כדאי להחליף מרצפות ישנות בחדשות, או לבצע פוליש לרצפה על ידי חברות מקצועיות כמו זאת בקישור הבא: http://super-clean.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%A חברות העוסקות בניקוי יסודי של מרצפות, ליטוש ותיקון רצפות מאפשרות שירות פוליש לרצפה  אשר יקנה לדירה מראה חדיש ונקי.

ביצוע שינויים מהותיים בדירה במחיר נמוך

חשוב לדעת שכדי לבצע שינויים מהותיים בדירה, כמו הוספת חללים למבנה, חלוקת המרחב, חציצה בין חדרים ויצירת אלמנטים לאחסון ודקורציה –  לא צריך לשכור שירותים של קבלני שיפוצים יקרים אשר יבנו אלמנטים כמו קירות בבנייה המסורתית. באמצעות קבלני גבס ניתן להקים כל אלמנט, החל מקיר עד לנישות וחללי אחסון.

נוסף לכך, ישנם קבלני אלומיניום שיכולים להתקין תוספות בנייה בזמן קצר, כמו למשל הוספת מרפסת תלויה מאלומיניום – מה שיתרום לא מעט לערכו של הנכס ויאפשר איכות חיים במבנה.

חשוב לבצע השוואת מחירים בין אנשי המקצוע ולבחור את אלה המקנים לכם שירות טוב ואיכותי במחיר נוח.

עיצוב הדירה

כעת לאחר שהחלטתם אילו עבודות שיפוץ תבצעו ואף לאחר שבחרתם את בעלי המקצוע המתאימים, יש לעצב את הדירה באמצעות צביעת קירות, החלפת מוצרי טקסטיל כמו וילונות וכריות פינה, פריסת שטיחים צבעונים במרחב כמו גם שיפור מראה  הבית באמצעות אלמנטים דקורטיביים, חיים וצבעוניים. באמצעות כל אלה, תוכלו במהרה וכבר לפני האביב ליצור מרחב מגורים נעים נוח ואיכותי!