ייעוץ חינם

052-727-2356

שיפוץ וחידוש הבית לקראת השנה החדשה!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

השנה האזרחית החדשה כבר כאן, ובשנת2019 בעלי בתים רוצים לשפר את מראה ביתם ולהפוך את המבנה שבבעלותם לאטרקטיבי יותר גם עבור מגורים פרטיים, כמו גם עבור העלאת הנכס לשם השקעה וקבלת תשואות גבוהות יותר בעת השכרה או בעת מכירת הנכס.

אבל אילו פעולות ניתן לבצע על מנת לחדש את הבית, הדירה או כל נכס שנמצא בבעלותכם? הנה כמה פעולות חשובות ויעילות:

שיפוצים קוסמטיים קלים – אם אתם רוצים להקנות לדירה שלכם מראה אטרקטיבי מבלי לבצע שיפוצים מסיביים שכוללים שבירת קירות, הוספת מרפסות, החלפת תשתיות ושאר פעולות שדורשות ימי עבודה רבים ועלויות גבוהות – חשוב שתדעו כי באמצעות שיפוצים קלים וקוסמטיים שנעשים בבנייה קלה ועל ידי שימוש באלמנטים עשויי גבס ואלומיניום: ניתן לייצר אלמנטים שונים בקלות ולהקים אותם במהרה, ובכך ליהנות מחלל מושלם בבית או בדירה.

בצעו עבודות גבס ליצירת חללים והוספת קירות ומחיצות מגבס, צרו אלמנטים עשויי גבס כמו מעמד לטלוויזיה או מעמדים ונישות דקורטיביות המכילות תאורה מעניינת, כמו גם ששימוש באלומיניום להוספת פרגולה או מרפסת, יועיל מאד לבנייה קלה והעלאת ערך הנכס.

הדבירו את המבנה – חשוב לקראת חודשי האביב והקיץ לבצע הדברה של המבנה תוך בחירת הדברת פשפש המיטה ושאר מזיקים שעלולים להימצא בבית שלכם בעיקר בימי החורף הקרים. בחרו את שירותי ההדברה מכאן: http://eco-bug.co.il/bedbugs-control/ ותוכלו ליהנות ממבנה נקי וחף ממזיקים.

נקו את הבית באופן יסודי – בצעו ניקיון יסודי בחלל הבית. חשוב כי הניקיון יעשה על ידי חברות ניקיון מקצועיות שיכולות לבצע ניקוי מהיסוד, כמו גם שאיבת אבק באמצעות שואבי אבק תעשייתיים, ניקוי שטיחים ומערכות ישיבה, ניקוי חלונות בגובה, וכל הפעולות הדרושות לקבלת מבנה נקי ונעים.

טפחו את המרחב החיצוני – אל תשכחו לטפח את המרחב החיצוני כמו גם את מראהו החיצוני של המבנה שלכם. שימו לב כי המבנה צבוע בקפידה, ואם לא: שכרו צבעי מקצועי לסתימת חריצי המבנה, כמו גם לביצוע צבע בבית ומחוצה לו.

עוד ניתן לבצע איטום מבנים חיזוק מבנים ואיטום גגות על ידי חברות שיפוצים ובנייה שחלקן אף עוסקות בעבודות גבס. בכך תוכלו לקבלת את כלל השירותים תחת קורת גג אחת, ובכך להוזיל עלויות, לחסוך במשאבים ובזמן. עשו את כל אלה ובשנה החדשה תוכלו ליהנות מנכס נעים למגורים ומושלם!