ייעוץ חינם

052-727-2356

את השיפוץ סיימתם? מה עם הפרגולה?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

לאחר זמן רב ועבודה רבה, הבית שלכם משופץ, הרצפות הישנות הוחלפו בחדשות, הרהיטים חודשו ונצבעו בצבע חדש המתאים לצבעי המרצפות, בנוסף לכך הבית נצבע בצבע נקי על ידי בעל מקצוע מוסמך, ואתם מרוצים מהתוצאה. אך דבר אחד שכחתם לקחת בחשבון בזמן השיפוץ  והיא הוספת פרגולה. להוספת פרגולה אחרי או לפני שיפוץ הבית יש מגוון יתרונות היתרון הראשון הוא שבזמן השיפוץ קבלן השיפוצים יכול להשיג לכם מחיר טוב בעבור בניית הפרגולה על ידי שידוך של מומחים, כמו כן הפרגולה ניתנת לבנייה עצמית, ומוסיפה יוקרה ומעלה את ערך הדירה. מעבר לתפקידה שהיא משמשת כמצללה בימות השמש החמים, וכמחסה בימות החורף הקרים. כמו כן היא משמשת מעין מחסן לשמירה על חפצים יקרי ערך כמו גריל גז או ריהוט גן.

למה כדאי לי לשלב פרגולה?

מעבר ליתרון של הצללה מפני השמש והגנה מהגשם, הפרגולה היא פריט עיצובי ומעין גינת חמד בחצר או במרפסת. ניתן להתאים את צבעי העץ ולעצב את העץ במגוון שילובים אפשריים. העץ משרה אוירה כפרית ונעימה, ואת האווירה הזאת אתם יכולים להכניס לביתכם בעלות כספית לא יקרה במיוחד.

מאיזה חומר כדאי לבנות את הפרגולה?

את הפרגולות ניתן לבנות ממגוון סוגי חומרים ברזל, עץ ואלומיניום. החומר המומלץ  והפופולארי ביותר הוא עץ. ניתן לבנות את פרגולות העץ, משלושה סוגי עץ עיקריים: עץ אורן, עץ גושני ועץ רב שכבתי. חשוב לקחת בעל מקצוע המבין בסוגי העצים, ויכול להתאים לכם את סוג העץ הרצוי. בנוסף לכך ישנו יתרון לפרגולות עץ בכך שהן זולות. ניתן להזמין את העץ על פי מידות ולהתאימן במדויק למשטח שעליו רוצים לבנות. כמו כן ניתן לחסוך את העלות של בעל מקצוע ובעזרת חומרים איכותיים ניתן לבנות את הפרגולה לבד.

כמו כן העץ ניתן לשלב עם מגוון חומרים כמו גבס היוצרים פרגולה ייחודית ומיוחדת פנו אל פרגולות ישראל לעוד פרטים על פרגולות בגלל שהוא מתמחה בעבודות עץ וגבס ובעל ניסיון רב בביצוע עבודות עץ מעין אלו.