ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בפתח תקווה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

עבודות גבס בפתח תקווה – להכניס אווירה חדשה לבית

 

לפעמים אנחנו רוצים לעשות שינוי בבית אבל לא יודעים בדיוק איזה שינוי אנחנו מחפשים. קניית רהיטים חדשים או צביעה מחדש של הקירות אלו אופציות טובות אבל יש אופציה אחרת שהיא האופציה המושלמת עבורכם כדי שגם תרגישו שיש שינוי אמתי בבית וגם לא תצטרכו לקרוע את הכיס. אם אתם גרים בפתח תקווה ועבודות הגבס הן השינוי שהחלטתם לבצע בביתכם מלך הגבס הוא הכתובת הנכונה עבורכם. עבודות גבס בפתח תקווה זו הדרך שלכם להכניס אור חדש לבית, לשנות לחלוטין את האווירה ולגרום לכל האורחים שלכם להחסיר פעימה בכל פעם שהם מגיעים אליכם לביקור. הגבס הוא חומר קל ונוח לעבודה, אפשר לעצב באמצעותו מדפים וספריות, נישות לטלוויזיה, הוספות גבס מהתקרה הכוללות תאורה וזו רק רשימה חלקית. הבית שלכם הולך לעבור שיפוץ רציני ושדרוג משמעותי ואחרי הרבה שנים תוכלו סוף כל סוף להגשים את החלום שלכם ולראות את הבית מעוצב בדיוק לפי הטעם שלכם.

 

עבודות גבס בפתח תקווה – לבית חדש או לבית ישן

לא משנה אם רכשתם דירה חדשה ואתם רוצים להוסיף לדירה שאתם מקבלים מהקבלן או שפשוט בא לכם לחדש את העיצוב של הדירה השינה, מלך הגבס יגיע עד אליכם ויבטיח לכם עבודה מושלמת עם גמורים מרהיבים. עבודת גבס בפתח תקווה יכולה לייחד את הדירה שלכם מכל שאר הדירות, יכולה להפוך אותה להרבה יותר מיוחדת ממה שהיא עכשיו ולעשות עבורכם שירות מצוין במינימום מאמץ. יש לא מעט קבלני גבס בפתח תקווה אבל רק אחד שהוא גם מקצועי, גם בעלי ידי זהב, גם אמין, גם מעניק שירות מצוין וגם מציע לכם מחירים ללא תחרות. קבלן גבס בפתח תקווה שמגיע לביתכם והופך אותו בדיוק למה שתמיד רציתם זה כבר לא חלום רחוק, זו יכולה להיות המציאות שלכם בשיחת טלפון אחת. בעזרת מלך הגבס תוכלו לעצב לעצמכם ספריה חדשה בסלון, פינת נישה מרהיבה בחדר השינה או תאורה מקסימה במסדרון של הבית, אל תוותרו על העיצוב החדש של הבית שלכם ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

 

 

קבלך גבס בפתח תקווה לכל סוגי העבודות

מלך הגבס הוא אמן בתחום הגבס ויכול לבצע לכם עבודות גבס מיוחדות שלא כל איש גבס יכול לעשות. מוזמנים להתרשם מהגלריה שלנו באתר. נשמח להעניק לכם חווית שירות אחרת לגמרי אצלנו תקבלו הצעת מחיר טובה והוגנת וביצוע מושלם של העבודה. תוכלו להגיע ללקוחות ממליצים בפתח תקווה והסביבה ולהתרשם ממגוון רחב מאוד של סוגי עבודות .
 

 

1878543