ייעוץ חינם

052-727-2356

תקרה צפה מגבס

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

תקרה צפה מגבס לעיצוב הסלון והמטבח

שאומרים שיפוץ או עיצוב מחדש של הבית לא מתכוונים רק להחלפת רצפות, שבירת קירות או צביעה מחדש של הבית בשלל צבעי הקשת. שרוצים לשפץ או לעצב מחדש את הבית ואין לכם רעיונות מקוריים כדאי שתחשבו על תקרה צפה מגבס שיכולה להכניס לבית שלכם המון יופי והרבה מאוד אור. תקרה צפה מגבס היא למעשה הוספה של גבס מתחת לתקרה המקורית שאם מתסכלים מהזווית הנכונה נראית כאילו צפה על התקרה. תקרה צפה נועדה במקורה להסתיר כבלים או נזקי תקרה אך היא גם מוסיפה המון לעיצוב של הבית. אם חשבתם שכבר אין לכם איך לעצב מחדש את הבית ונגמרו לכם הרעיונות תקרה צפה מגבס זה בדיוק מה שאתם צריכים לבית שלכם. ניתן להוסיף תאורה ברווח שנוצר בין התקרה הצפה לתקרה המקורית ולהכניס אור גדול לבית. מדובר בהוספה נפוצה מאוד שרבים מבצעים אותה מכיוון שהיתרונות של עיצוב כזה הוא גם פרקטי וגם אסטטי.

 

תקרה צפה מגבס לסלון – פשוט יפה – 052-7272356

בסלון אנחנו אוהבים לארח אורחים ולמעשה כל מי שמגיע אלינו הביתה עובר בסלון. אם אתם רוצים שכל אורח שמגיע אליכם הביתה יתלהב מהעיצוב של ביתכם אתם צריכים להשקיע בעיצוב של הסלון שלכם. תקרה צפה מגבס בסלון יכולה לעשות עבורכם את העבודה ואם יש לכם תקרה מגבס ללא עיצובים מיוחדים זה בדיוק הזמן לשנות את זה. חשבתם שכל התקרות אותו דבר? תחשבו טוב, מעכשיו אתם יכולים לעצב גם את התקרה לפי הטעם האישי שלכם.

תקרה צפה במטבח – נראה מצוין 

לא מעט פעמים, התקרה במטבח נראית סדוקה או פחות לבנה מאשר בחדרים האחרים וזה בגלל כל הבישולים והאפיות שנעשות שם. אם החלטתם שנמאס לכם מהתקרה הלא מושלמת ואתם רוצים להסתיר את הכתמים הגיע הזמן שלכם לתקרה צפה מגבס למטבח. תקרה צפה תוסיף המון יופי ואור אבל זה רק היתרון הראשון. תקרה צפה גם תכסה כל פגם שיש לכם בתקרה ותעלים כל סדק או כתם. רוצים להכניס לבית שלכם עיצוב ויופי? הגבס יעשה עבורכם את העבודה. רוצים ללמוד לבנות תקרת גבס צפה מוזמנים לבקר אצלנו בדף לימודי גבס ולהתרשם.

                            1878540