ייעוץ חינם

052-727-2356

חיטוי צנרת מים בסיום השיפוץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

לא משנה כמה חלודה הצטברה בתוך צנרת המים הביתית שלכם, כל עוד המערכת נותרת סגורה הרמטית וכל עוד המים המוזרמים בתוכה הם מים נטולי זיהום, אין שום סיבה לחשוש מזיהום צנרת המים הביתית שלכם. יחד עם זאת, אם אתם עורכים שיפוץ יסודי בביתכם, סביר להניח שנפתחו ונסגרו לא מעט חיבורי צנרת, הוחלפו זוויות ואולי אפילו הוחלפו מקטעים שלמים של הצנרת הביתית. במקרה כזה, אתם בהחלט רוצים להזמין שירות חיטוי צנרת מים בסיום השיפוץ, בכדי להבטיח שלא התמקם לו בצנרת שום זיהום שיוכל להגביר את התחלואה בביתכם בעתיד.

מדוע נדרש לחטא צנרת לאחר שיפוץ?

צנרת הבית שלכם היא מערכת סגורה המחוברת אל מערכת המים הארצית דרך כניסת מים אחת ויחידה. בתנאים אלה, כל עוד ניתן להבטיח שהמים המוזרמים אל צנרת הבית שלכם מהמערכת הארצית הם מים טהורים ומטופלים, וכל עוד הצנרת הביתית שלכם נותרת סגורה ואטומה הרמטית, הרי שאין שום סיבה שייווצר זיהום בתוך הצנרת.

כשהבית שלכם עובר שיפוץ, כל ההנחות האלה מאבדות מערכן. בתהליך שיפוץ טיפוסי מבוצעות לא מעט פעולות שחושפות את פנים הצנרת אל מקורות זיהום שונים – החלפת מקטעי צנרת, פתיחה וסגירה של חיבורי צנרת, החלפת זוויות צנרת, הוספת מקטעי צנרת חדשים, הסטת צנרת לנתיבים חדשים וכן הלאה. כל אלה הן פעולות שיוצרות התערבות במערכת הצנרת הסגורה שלכם, ויכולות בהחלט להוביל לחדירה של גורמים מזהמים אל הצנרת. גורמים מזהמים אלה יכולים לשקוע אל דפנות הצנרת ומשם להתפשט אל הצנרת כולה. במידה ומדובר על זיהום חיידקי, יכול זיהום זה אף להתרבות ולהפוך לסיכון ממשי ומיידי למשתמשים במים.

בסוף השיפוץ עושים חיטוי

בדיוק מכל הסיבות הללו, חשוב מאוד לבצע חיטוי צנרת מים בסיום השיפוץ. חיטוי הצנרת מבוצע באמצעות גורם מקצועי ומוסמך בתחום של חיטוי צנרת ומאגרי מים. הגורם המקצועי יודע בדיוק כיצד לבצע את החיטוי, באיזה חומר חיטוי להשתמש, באיזה מינון ולמשך כמה זמן להזרים אותו בתוך המערכת עד להשגת האפקט המקסימלי שלו. כמו כן, הגורם המקצועי שמבצע חיטוי צנרת מים חברת להיות מקצועי ובעל הכשרה של משרד העבודה אנו ממליצים לכם לפנות לחברת ימית חיטוי מים https://maritime.co.il/ יודע גם לבצע שטיפה יסודית של מערכת המים בתום חיטוי צנרת מים וכן לבצע בדיקת איכות למים על מנת לוודא כי לא נותרו בהם שיירים של זיהום או שיירים של חומר חיטוי שיכולים לסכן את המשתמשים במים.

חיטוי צנרת מים בסיום השיפוץ הוא אינו מהלך שמוגדר כחובה על פי חוק, ורבים מקבלני השיפוץ כלל לא יציעו לכם לבצע את החיטוי. על כן, אתם רוצים להיות אלה שעומדים על כך שחיטוי כזה אכן יבוצע, ואתם רוצים לוודא שהחיטוי מבוצע על ידי איש מקצוע מורשה בעל ההסמכה הנדרשת בלבד. מדובר פה בבריאות שלכם ושל בני משפחתכם וזו סיבה מספיק טובה להתייחס לעניין ברצינות הראויה.