ייעוץ חינם

052-727-2356

כיצד סוגרים את פינת המשפחה לחדר לנוער

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

כל הורה מכיר (או יכיר בעתיד) את הרגע בו מחלחלת ההבנה שהגיע הזמן לערוך כמה שינויים הכרחיים לטובת כל יושבי הבית. והשינוי הראשון, לרוב, יהיה ההחלטה להפריד את הילדים מהחדר המשותף, ולהעניק לכל ילד וילד חדר משלו, פינה משלו בבית. לעיתים, מדובר בהחלטה פשוטה, שכן, ישנו חדר נוסף בבית שרק מחכה לרגע שבו הוא יפוך ממחסן, לחדר שנמצא בשימוש יום יומי. אבל מה קורה שאין חדר נוסף בבית, אבל כן יש לנו לדוגמה סלון גדול במיוחד או פינת משפחה ענקית? או, כאן, אפשר להתחיל בצורה יצירתית ולהתחיל לתכנן כיצד נוכל להתאים את הבית – לצרכים שלנו ולא להפך. סגירה הפינה המשפחתית לטובת חדר נוסף היא ללא ספק אחת הבקשות הנפוצות ביותר ששומעים הקבלנים ברחבי הארץ כשזה נוגע לשיפוץ, ולרוב מדובר בהליך פשוט – ואפקטיבי במיוחד. אז מאיפה מתחילים? על כך במאמר הבא.

קיר גבס – פתרון פשוט שמתאים את עצמו אליכם

כשאתם מתחילים לתכנן חדר נוער לילדכם, ונאלצים לסגור את הסלון כדי ליצור חדר חדש בבית, קיר הגבס ללא ספק יהיה הפתרון האידיאלי ביותר עבורכם. מדובר באופציה זולה ומהירה יותר, שקל לעבוד איתה ולהתאימה לצרכים שלכם ולבנות אותה כתוספת לבית הקיים. בנוסף, מדובר באופציה שבמידת הצורך – ניתן גם לפרק בקלות. במידה ואתם מעוניינים באופציה אטומה וחזקה יותר, ניתן גם לבנות קיר בלוק. אבל חשוב לקחת בלחשבון שמדובר גם באפשרות הרבה יותר יקרה.

מדדו לפני

לפני שאתם מתחילים לעבוד עם קיר הגבס, חשוב לבצע מדידות בפינה אותה אתם רוצים לסגור כדי למנוע אי דיוקים שישפיעו אחר כך גם על הבית, וגם על תכנון הרהיטים שתכניסו לחדר. בכללי, רצוי לתכנן חדרי נוער על פי המידות של הרהיטים שאתם רוצים להכניס לחדר, כדי למנוע מצב שמיטת הנוער החדשה שקניתם גדולה מידי למידות החדר. בנוסף, שכזה נוגע למידות, רצוי להשאיר קצת מרחב תמרון, גם שלא תהיו הפתעות, וגם כדי למנוע מילדכם תחושת מחנק וצפיפות בחדרם ברגע שהם יעברו לחדר החדש. במילים אחרות, רגע לפני שאתם מתחילים את תהליך השיפוץ בבית, רצוי לבצע מידות ראשוניות, ולאחר מכן, ללכת לחנויות הרהיטים השונות, ולהתאים את המידות שלכם – לרהיטים שתרצו לקנות.

מה עם חלונות?

כשמדובר בסגירה של פינות מסויימות בבית, והסבתן לחדרי נוער, אחת השאלות המרכזיות שיעלו במהלך התהליך היא שאלת החלון של החדר החדש. אם יש לכם אפשרות לסגור את פינה שכבר כוללת בתוכה חלון חיצוני – מה טוב, חצי מהטרחה כבר מאחוריכם. אבל במידה ואין ברשותכם אפשרות שכזו, תמיד אפשר ליצור חלון פנימי. נכון, זה לא אידיאלי לחלוטין, אבל לפחות לילדכם תהיה אפשרות לאוורר את חדרם בשעת הצורך. כל מה שנותר לכם לעשות, הוא להחליט לאן בדיוק – יפנה החלון החדש בבית.