ייעוץ חינם

052-727-2356

עיצוב הבית בעזרת הגבס – פתרון פשוט, מהיר וקל

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

כשרוצים לשפץ או לעצב מחדש את הבית במהירות יחסית, הגבס הוא פתרון מושלם.
עבודה בגבס מאפשרת לבצע חלוקה מחדש של חללים, להוסיף מדפים, לעצב נישות מעניינות כמו נישות צפות או מרחפות, להנמיך תקרה ואפילו לשלב את הגבס עם חומרים נוספים כגון זכוכית או עץ כדי להוסיף עניין וצבע לבית. כדי לעזור לכם להתחיל בתהליך, הבאנו לפניכם כמה רעיונות איך ניתן לעצב את הבית מחדש עם גבס.

יתרונות ורעיונות לעבודה בגבס  

אחד היתרונות הגדולים של הגבס הוא הגמישות העיצובית שלו, שמאפשרת לכם לעוף עם הדמיון ולהוסיף עיצובים מיוחדים, צבעוניים ומעניינים.

נישה צפה או מרחפת או כוורת שכל חלל בה בגודל שונה, היא דרך מעניינת להציג את המזכרות שהבאתם מהטיול האחרון בחוץ לארץ. ניתן לשלב חומרים שונים בתוך הגבס או להוסיף תאורה נסתרת בעזרת קידוח היהלום שמאפשר ליצור חורים בקטרים קטנים לצורך מעבר כבלי החשמל לתאורה באופן מדויק ונקי, מבלי לגרום לנזקים בגבס.  

אפשרות נוספת היא מזנון מגבס שאותו אתם יכולים לעצב כרצונכם, לפי גודל הסלון שלכם והצרכים שלכם. אפשר לבנות מזנון שעליו מניחים את הטלויזיה ומדפים קטנים לשלט ולממיר, או מדפים מרחפים סביב הטלויזיה התלויה שלכם.

מהירות העבודה בגבס מאפשרת בנייה של קירות לצורך חלוקה מחדש של חללים בבית בקלות. אחרי שבניתם את הקיר, אפשר לערוך בו שינויים בקלות כדי להתאים אותו לצרכים המשתנים שלכם. ניתן, לדוגמא, לפתוח פתח לדלת או חלון מעוצב באמצעות קידוח יהלום שמאפשר קידוח מדויק וגימורים נקיים וחלקים, גם במקומות צרים.

הגבס נותן גם פתרון עיצובי כשאתם רוצים להסתיר את המזגן או חוטי מזגן בתקרה. לשם כך אפשר להוסיף תקרת גבס מעוצבת שגם עוזרת בהסתרת הכבלים או מערכת המיזוג וגם משפרת את האקוסטיקה בבית, במידה ויש לכם תקרה גבוהה במיוחד.  ניתן גם להוסיף קרניז שמחבר בין הקיר לתקרה ומוסיף מראה ייחודי לסלון, תוך שהוא מסתיר את מה שצריך להסתיר.

חסרונות ופתרונות לעבודה בגבס

מעבר ליתרונות הברורים של עבודות הגבס וקידוח היהלום מבחינת מהירות עבודה, יעילות וחסכון בעלויות, ישנם חסרונות לבנייה בגבס שצריך להכיר כאשר החיסרון העיקרי הוא הגבלת המשקל שניתן להעמיס על עבודת הגבס. הוספת שלד פלדה מתחת לגבס נותנת פתרון לבעיה.

חסרון נוסף הוא הרגישות לרטיבות שנספגת בלוחות וגורמת לנזקים. כדי למנוע נזקי רטיבות, יש לבצע קידוח יהלום יבש ויש להשתמש בחומרים מבודדים כגון סיליקון ורובה.

שימוש בלוחות גבס כפולים או לוחות מיוחדים הוא פתרון מצוין לבידוד רעשים כאשר קירות הגבס דקים מדי, כמו גם השימוש בצמר סלעים.