ייעוץ חינם

052-727-2356

איך בודקים את איכות עבודת הגבס?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

הגבס הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת שיפוץ הדירה. באמצעות הגבס ניתן לחלק את הדירה למחיצות, פינות או מדפים , להשתמש בו כחומר בידוד ועוד. הודות לגבס ניתן להגיע לתוצאות מרשימות במיוחד. אך האם קירות או תקרות מגבס הם בטיחותיים?  ואיך יש לבדוק את איכות הגבס? על שאלות אלה ננסה לענות במאמר זה.

בדיקת איכות עבודת הגבס באמצעות מפקח בנייה

על מנת לבדוק את איכות הגבס חשוב לשכור מפקח בנייה. מפקח בנייה בודק אם איכות עבדות הגבס היא ברמה גבוהה, האם היא בטיחותית ועוד פרמטרים שונים. מפקח הבנייה יבדוק את איכות עבודת הגבס באמצעות בדק בית מקצועי שיעשה לדירה, וכך למעשה יאתר את כל הליקויים שקיימים בעבודת הגבס ובדירה עצמה. ליקויים אלה יכולים להיות גילוי של נזילה מהגג או בקירות הבית, פיצוץ צינור, בעיה בתשתית הגז או החשמל ועוד.

עד כמה קירות הגבס בטיחותיים לנו?

אם קירות הגבס בנויים עפ"י התקן אין כל בעיה מבחינת בטיחות, אך אם הם לא בנויים בהתאם לתקן הם עלולים לקרוס בעת עומס ולגרום לנזקים חמורים עד כדי מוות. לכן חשוב לבצע בדיקת בדק ע"י מפקח בנייה שיבדוק אם קירות הגבס אכן בטיחותיים לשימוש ואין בהם ליקויים שונים אשר נגרמו במהלך הבנייה עצמה. עבודות הגבס מורכבות ממספר שלבים שונים, כבר בשלב התכנון חשוב שהיסודות של הגבס יהיו חזקים ויעמדו בתקנים הבטיחותיים. כמו כן, חשוב שהחומרים יהיו איכותיים וטובים עד לביצוע עבודת הגבס. עם קבלן גבס בעל ניסיון רב והכשרה בתחום תוכלו להיות בטוחים שהתקרות הגבס אצלכם בבית חזקות ועמידות לאורך שנים רבות.

האם המחיר מושפע מעבודות הגבס?

המחיר עצמו מושפע מעבודות הגבס בהתאם לאיכות הגבס עצמו והחומרים ממנו הוא עשוי. כמו כן, אם הגבס תו תקן מתאים הוא עוד פרמטר אשר משפיע על מחיר עבודות הגבס, מכיוון שמדובר על גבס שעומד בתקנים ואינו עשוי מחומר לא איכותי.  עבודה עם כמות נכונה של חומרי גלם איכותיים, עלולה לעלות לכם יותר מאשר עבודת גבס אשר חומריה אינם איכותיים וכמו כן המחיר יכול להיות מושפע באופן חיובי או שלילי. לכן חשוב לבדוק האם עבודות הגבס בביתכם הם באיכות גבוהה או נמוכה, והאם הם עומדים בדרישות הבטיחות של משרד התקנים.

עבודות גבס בהתאמה אישית

אם אתם רוצים שגבס בדירה שלכם יהיה מותאם אישית לצרכים האישים שלכם, אתם חייבים עבודות גבס בהתאמה אישית. באמצעות עבודות גבס בהתאמה אישית לצרכים האישים שלכם, תוכלו ליצור באמצעות הגבס מחיצות, פינות מוארות מגבס אשר יכולות להיות מקוריות ומעוצבות בהתאם לטעמכם וצרכיכם האישיים ושל שאר דיירי הבית. כך למשל תוכלו ליצור מדפים בעיצוב אישי שטרם ראיתם או בסיס לריהוט מיוחד שניתן לשבת או לשכב עליו ועוד הרבה דברים מיוחדים אחרים.