ייעוץ חינם

052-727-2356

איך מעצבים את המשרד בעזרת נישות גבס?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

ההתקדמות הטכנולוגית הפכה את עיצוב המבנה ליצירה של פיסת אומנות. היום, בזכות החומר הנפלא, הגבס, ניתן לעשות הרבה יותר בחלל המשרד מבחינת עיצוב הפנים. חומר זה מציע שלל פתרונות חדשניים כמו תקרת גבס מעוצבת או קיר גבס . חומר רב תכליתי זה הוא כלי מדהים שנמצא בארגז הכלים של האדריכלים ומעצבי הפנים. 

גבס – באיזה חומר מדובר?

הגבס הוא מינרל רך המורכב מסידן וסולפט (תחמוצת הגופרית), ומשמש ליצירת לוחות, קישוטים ופריטי עיצוב כמו גימור נפלא לרצפה או לקיר.

  • נישה הבנויה מקירות גבס מציעה חומר מבודד שחוסך באנרגיה ומפחית את צריכת האנרגיה בחלל.
  • קיר הגבס מעוצב מסוגל להסתיר ולהעלים לחלוטין את החיווט החשוף במשרד, ולהציע מראה של משרד נקי, ללא העומס המוכר הנוצר מסבך חוטי התקשורת והחשמל. כך תוכלו להתרווח לכם בנישה על אחד מאותם כסאות משרדיים אורטופדיים, וליהנות מעיצוב נקי ומדויק.
  • קיר הגבס גם סופג רעשים וקולות, מה שהופך אותו לחומר מושלם לבניית נישה שמציעה שקט ורוגע בזמן העבודה.

לוחות גבס כאלמנט עיצובי

לוחות גבס הם מוצר מושלם ליצירת נישות עם קירות אומנותיים המקושטים בצורה גיאומטרית או מופשטת. הם מוסיפים אלמנט של תפאורה שמעניקה למשרד נקודת מיקוד מיוחדת במינה. מכיוון שאת לוחות הגבס ניתן לעטר בכול צורה שתבחרו, אפשר גם למזג אותם בקלות עם הסגנון העיצובי המאפיין את המשרד שלכם.

לוחות גבס הם בחירה לא מפתיעה, בעיקר בגלל: 

  • המשקל הקל של לוחות אלה.
  • העובדה שהם מיוצרים במפעל ומותקנים בקלות בחלל המשרד. ההתקנה של לוחות הגבס נוחה וקלה יותר, בהשוואה לחומרים פופולריים אחרים.
  • האפשרות ליצור כל מיני נישות, לפי דרישות וצרכי המשרד שלכם, כולל נישה לטלוויזיה במשרדו של המנכ״ל.
  • הם מספקים גימור נפלא.

חלוקת החלל באמצעות קירות גבס

קירות גבס הם דרך נהדרת לפצל משרד גדול למספר נישות עבודה המיועדות למטרות שונות. לדוגמה, נישת עבודה מופרדת מהנישה בה עומדים מכונת הצילום וגורס הנייר. 

קירות הגבס הם גם דרך מדהימה להבטיח מתחם ברור ומוגדר היטב של הנישה, שעדיין מהווה חלק אינטגרלי מהעיצוב הכללי של המשרד כולו.

איך לעצב את המשרד בעזרת נישות גבס?

  • לוחות גבס מציעים לכם ורסטיליות רבה. כלומר, בעזרת לוחות הגבס תוכלו ליצור בקלות אלמנטים עיצוביים מותאמים לכול דרישה אדריכליות. בשל האיכויות הבסיסיות של לוחות הגבס כמו, ביצוע, זמינות, קלות היישום, התיקון ויכולת ההתאמה שלהם לכול סגנון עיצובי – אין שום מוצר אחר שמשתווה ללוחות הגבס.
  • תהליך ההתקנה של לוחות הגבס במשרד הוא מהיר וקל, ועד מהרה תוכלו ליהנות מפינת עבודה נפרדת בתוך חלל המשרד. גודל הלוחות מותאם במיוחד לצרכים שלכם, ובתהליך ההתקנה נדרשים כלים מעטים בלבד להעמדת הנישה, כי לוחות אלה מתחברים עם מחברים רגילים כמו מסמרים, ברגים או מהדקים. למעשה, לוח הגבס הוא חומר קל משקל עד כדי כך שאפשר לחבר אותו למשטחים רבים גם באמצעות דבק. 
  • מלבד האסתטיקה, עליכם לקחת בחשבון גם את הפונקציונליות של קירות הנישה שלכם: 
    • לוחות הגבס הם חסני אש והוכחו כחומר בנייה עמיד באש באופן יוצא דופן. ליבת לוח הגבס אינה דליקה כי היא עשויה מחומר משולב במים. כתוצאה מכך, לוח הגבס ישחרר קיטור במקרה של טמפרטורות גבוהות. מבחינת תקן כיבוי אש, גימור פנים זה הוא הנפוץ ביותר. 
    • לוחות הגבס מציעים לכם נישה מבודדת מפני רעשים. אם הנישה מיועדת לעובד שזקוק לשקט ולריכוז כדי לבצע את זמנו, לוחות הגבס מציעים חומר שמונע העברת צלילים ורעשים לא רצויים.

קירות באיכות גבוהה אשר בנויים מלוחות גבס. מספקים לכם לא רק אסתטיקה מרשימה אלא גם פונקציונליות המתבטאת ביציבות ועמידות. חוץ מזה, תמיד תוכלו לחדש ולקשט שוב את לוחות הגבס, ולעצב את הנישה במשרד בסגנון אחר לגמרי.