ייעוץ חינם

052-727-2356

הכנת הדירה לקראת מעבר, כך תעשו זאת נכון!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

מזל טוב! אתם עוברים לדירה חדשה וכעת אתם רוצים לבצע את כלל הפעולות שיאפשרו לכם מעבר נוח, כמו גם התאמה של האלמנטים וחללי האחסון בדירה עבור הצרכים שלכם.

כיום רבים בוחרים בביצוע עבודות שיפוצים, כמו גם עבודות בנייה בגבס וזאת על מנת להפוך את חלל הדירה למותאם יותר לאורח החיים. לכן חשוב שגם אתם תוכלו לעשות זאת על ידי ביצוע כלל הפעולות שיטיבו עם איכות החיים שלכם.

אז בכל הנוגע למעבר דירה – כיצד מתוכננים? הנה כמה פעולות שחשוב לבצע:

מנקים ומדבירים – בראשית חשוב כשבוע לפחות לפני הכניסה לדירה החדשה, לבצע ניקיון מקצועי של הדירה, כמו גם הדברה מקצועית וזאת כדי שתמיד תגיעו אל חלל מגורים חדש, נקי מהיסוד, וכזה שאין בו מזיקים שעלולים להישאר במבנה ולצוץ בזמן לא צפוי.

בשל כך יש לבצע הדברה של כלל מזקיקים כמו חרקים או פשפש המיטה כמו גם נגד טרמיטים וכל זוחל או מזיק שעלול להגיע אל האזור.

בנוסף מומלץ לפנות לפני ההדברה אל חברות ניקיון מקצועיות שיגיעו לנקות את החלל באופן יסודי.

בחינת חללי האחסון – נסו להבין כיצד מחולקים חללי האחסון בדירה כמו ארונות, בוידעם, מחסן (במידה ויש) ושלל אמצעים שיסייעו לכם להפיק את המרב מהמרחב שנמצא לרשותכם.

נסו לפני הכניסה לדירה, לייצר שלל אמצעים לאחסון וסידור הדירה בצורה נכונה יותר, כמו באמצעות בניית חללי אחסון עשוי גבס, בניית נישות מגבס, כמו גם מדפים לאחסון מכשירי חשמל, מערכות טלוויזיה ושלל מוצרי חשמל.

הקימו מחיצות – אם ישנם בדירה חללים גדולים מידי, או אם ישנו חדר אחד שאתם רוצים לחלק לשניים: תוכלו תמיד להקים קירות גבס במקום וזאת באמצעות המומחים בתחום. הקימו את קירות הגבס בזהירות ובמקצועיות ותוכלו ליהנות מחלל פרקטי יותר, כמו גם מפרקטיות במרחב.

בצעו מעבר דירה נכון – כעת כאשר אתם מבצעים מעבר דירה, חשוב שהוא יהיה כמה שיותר קל, נוח ופרקטי. בשל כך יש לארוז את הדירה בצורה נכונה עם ארגזים בטוחים ותקינים, לבצע אריזה של כל חדר בנפרד, תוך רישום כל ארגז מהו מכיל, כאשר בד בבד יש לדאוג כי כלל בני המשפחה יהיו מגויסים ליום המעבר, כך שהוא יהיה קל יותר.

עשו את כל אלה והדרך למעבר נוח ויעיל, תהיה סלולה עבורכם.