ייעוץ חינם

052-727-2356

המבנה גדול מידי? ככה תיצרו חללים נוספים לנוחות ופרקטיות!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

אם רכשתם דירה, בית או כל נכס לצרכים אישיים או עסקיים ואתם רוצים להפוך את החלל לפרקטי, מותאם אישית ומעוצב: חשוב שתדעו כי כאשר רוכשים מבנה בו ישנם חללים גדולים מאד, ניתן לבצע חלוקה נכונה של החלל על ידי שיטות בנייה מתקדמות ובכך להפוך את השהייה במקום לנעימה יותר.

כיום באמצעות הקמת מחיצות גבס על ידי אנשי המקצוע המומחים ועל ידי קבלני שיפוצים, אפשר לתחום את החלל בצורה נכונה, לאפשר פרטיות במרחב ואף לחסוך כסף רב בעלויות הבנייה.

שימוש בגבס – פתרון קל לחלוקת החלל

סלון גדול מאד, חדרי שינה חסרי פרופורציה, מקלחות רחבות שלא לצורך ועוד, כולם חללים שיכולים להפוך פחות מתאימים למגורים או לעבודה וזאת בשל גודלם הלא פרופורציונאלי.

עם זאת חשוב לדעת כי באמצעות מחיצות גבס, קירות, נישות ושאר אלמנטים עשויי גבס: אפשר להפוך את החלל לפרקטי יותר ומתאים הרבה יותר עבור האנשים שנמצאים בו.

מתי כדאי לבצע חציצה במבנה?

משרדים – במידה ושכרתם חלל למשרדים או לעבודה, מומלץ לבצע חציצה באמצעות קירות גבס שיקנו לכם חללי עבודה פרטיים עבורכם ועבור העובדים שלכם. באמצעות גבס אפשר ליצור דלפק קבלה, משרדים קטנים, משרד מנהלים, מחיצות שונות לעיצוב החלל וכל מה שצריך עבור בניית מקום עבודה פרקטי ומעוצב.

בית עם ילדים – בכל הנוגע לרכישת דירה או בית, אנשים פרטיים לא תמיד מצליחים לרכוש מבנה מושלם, בעיקר כאשר מדובר במשפחות מרובות ילדים. כדי להעניק פרטיות לילדים במבנה, יש לבצע חציצה בין חדרים גדולים באמצעות קירות גבס, ובכך לשכן כל ילד בחלל פרטי שיהיה כולו שלו.

ארגון הסלון והמטבח – מטבח אמריקאי הוא כזה שנועד לחבר בין הסלון למטבח תוך שהחללים בהם נמצאים המטבח והסלון: אינם נפרדים. עם זאת ישנם כאלה שירצו בכל זאת לתחום את המטבח באמצעות קירות גבס או מחיצה ובכך ליהנות מאורח חיים נוח ופרקטי יותר.

כיצד אפשר למצוא את המומחים בעבודות גבס?

על מנת למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע העבודה, יש לבחור כאלה המומחים במגוון עבודות גבס, שיכולים לבצע עיצוב נכון והתאמה של האלמנטים השונים למרחב.

בנוסף בחרו אנשי מקצוע שיכולים לקשר אתכם לחברות ניקיון כמו גם אל חברות הדברה למען ביצוע פעולות תחזוקה והדברה לאחר השיפוץ. כדי למצוא מדביר טוב לחץ כאן. עשו את כל אלה והחלל שלכם יהיה נקי, מעוצב ונוח למגורים.