ייעוץ חינם

052-727-2356

טיפים לשיפוץ הבית במינימום תקציב

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

שיפוץ הבית הוא משימה שכל אחד מאיתנו שואף לבצע, אך הבעיה היא שמדובר לרוב בפרויקט יקר ומורכב. לכן, רוב הישראלים ימשיכו לחלום על בית משופץ בעל סגנון עיצוב חדשני ולא ינסו להגשים את חלומם. להלן כמה טיפים לשיפוץ הבית, שיחסכו בעלויות גבוהות ויפיקו תוצאה מרשימה למדי.

החלפת הרצפה יכולה להיות מספקת

אם אתם רוצים לשפץ את הבית אולי כדאי לכם להתרכז באלמנט אחד שבאמת מפריע לכם. כולם רוצים שהסלון שלהם ייראה יוקרתי או מודרני, כולם רוצים מטבח חדיש ונוח יותר, וכולם רוצים שיהיה להם חדר אמבטיה בעיצוב מלכותי שייתן להם להרגיש כמו מלכים בכל רחצה. לא תמיד אפשר לעשות הכל. לפעמים צריך לבחור אלמנט משמעותי ומשמעותי אחד. למעשה מה שמכתיב את הטון העיצובי בבית ומשמעותי גם בענייני נוחות, זה החלק הגדול ביותר שבו – הרצפה. אם תחליפו את הרצפה, אמנם המחיר שיציעו לכם לא יהיה נמוך, אך זו תהיה פעולה מספקת לשדרוג הבית וזו תהיה ההוצאה היחידה שלכם.

עיצוב הבית מחדש בעזרת גבס

כשרוצים לעצב את הבית מחדש לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסה. לפעמים שינוי קטן יכול להועיל בצורה משמעותית. למשל, עבודות גבס שייצרו גומחה מסביב לטלוויזיה או מדפים דקורטיביים שיותקנו בחדר השינה יהיו זולים ופשוטים מאוד ליישום, ויקנו עיצוב שונה לגמרי לכל הבית. קל מאוד לעבוד עם חומר הגבס, ואפשר ליצור איתו מגוון רחב של צורות. כמו כן, עבודות גבס אינן מחייבות אישורי בנייה כלל.

שיפוץ המטבח יחדש את כל הבית

המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית ויש לכך מספר סיבות: ראשית, מטבחים רבים בישראל נמצאים באותו חלל עם הסלון ולכן הם חלק בולט מאוד בעיצוב הבית. שנית, המטבח יכול לשפר את ערך הבית ואת איכות החיים ולא רק בענייני עיצוב אלא גם בענייני נוחות. החלפת שיש למטבחים יכולה להיות שיפור מספק ומשמעותי כדי להאיר אותו באנרגיות חדשות ומרעננות. שיש חדש יוסיף צבע למטבח והוא יהיה נכס לשנים רבות כך שלא תצטרכו להחליף אותו שוב.

חיפויים ירעננו את קירות משעממים

שיפוץ הבית אינו משימה שתמיד צריכה להיות כרוכה בבנייה. יש שיפוצים שיכולים להיות מרשימים מספיק תוך כדי שהם נקיים מאוד, אינם מרעישים ונעשים תוך פחות משעה. נשמע לכם מוגזם? חיפויים לקירות יוכיחו לכם שיש חיה כזו. חיפוי יכול להפוך קיר לבן ומשעמם לקיר הכי אטרקטיבי בבית, כאשר יש מגוון רחב של סגנונות: חיפויי אבן, חיפויי לבנים, חיפויי זכוכית למטבח, חיפוי עצים לסלון או לחדר השינה וכן הלאה. חיפויים אלו ירעננו כל קיר משעמם וההתקנה שלהם תהיה פשוטה, בטוחה, מהירה והכי חשוב זולה. לשם המחשת המחיר הנמוך, חיפוי לקיר גדול יעלה בממוצע 800 ש"ח.