ייעוץ חינם

052-727-2356

כיצד עבודות גבס למזגן יכולות לשדרג את עיצוב הבית?

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

כאשר אנחנו באים לתכנן את מערכת המיזוג בבית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון לא רק את המקומות בהם יעמדו יחידות המיזוג. חשוב לזכור את כל ההתקנה של המזגן הדורשת העברת שרשורים אל היחידות והדורשות עבודה עם תכנון וחשיבה מראש.

כאן נכנס לתמונה הגבס. הגבס שמקבל בשנים האחרונות מקום של כבוד בכל מה שקשור לתחום הבנייה.

הגבס בעולם הבניה

הגבס הוא לא חומר שאפשר לבנות בו בניינים שלמים, אך הוא בהחלט משמש מאוד בעיצוב הפנים של המבנים. אפשר ליצור בו רהיטים או מדפים, לבנות בהם קירות, ליצור תקרות וגם עבודות גבס למזגן כאשר התוצאות עשויות להיות מרהיבות ומדהימות באופן מיוחד.

לעיתים עבודות הגבס נועדו בכדי להסתיר אלמנטים שונים או לחפות על צנרת, או ליקויים שונים במבנה והתוצאה היא כל כך מרשימה עד שנראה שעבודות הגבס נעשו מלכתחילה למטרות עיצוב החלל.

הנמכת התקרה בגבס

בכל מה שקשור להכנה או תכנון מזוג אוויר, אחד הדברים הראשונים אותם יש לעשות זוהי תקרת גבס. ברוב רובם של המקרים אי אפשר יהיה ליצור את התשתית של המזגן.

הדבר כרוך בדרך כלל בהנמכה של התקרה על מנת שאפשר יהיה לחבר בין המזגן הנמצא מחוץ לבית לבין המאיידים המותקנים בחללים שבבית.

הגבס הוא חומר נוח מאוד לעיצוב וניתן ליצור ממנו דוגמאות מרהיבות. התקרה המונמכת יכולה לכלול אלמנטים שונים ועם הוספה של גופי תאורה שקועים בתוך הגבס, התוצאה תהיה מרשימה בהחלט.

קרניזים לתקרה

הרבה אנשים שמבצעים עבודות גבס ובמיוחד הנמכה של התקרה, מוסיפים את הקרניזים. הקרניזים בשם המוכר שלהם הם למעשה המסגרת המעוטרת המודבקת בקו התקרה בזווית עם הקיר. על פי רוב מיישמים אותה בכל היקף החדר. קיימים פריטי תקרה נוספים העשויים גבס הם גם כן עונים על ההגדרה ועל הכותרת – קרניז.

תכלס, איך עושים את זה?

השאלה שעולה הרבה פעמים היא האם עבודות גבס בהתקנת מזגן זה משהו שכל אחד יכול לעשות במו ידיו או שיש צורך להיעזר לשם כך באיש מקצוע?

אז האמת היא שאין כאן תשובה גורפת. באופן כללי עבודות הגבס הן לא עבודות מורכבות. העבודות לא דורשות מאמץ פיזי גדול ואין צורך בצוות עבודה גדול. גם מבחינת כלי העבודה, מדובר במספר כלים בסיסיים שהם קלים ונוחים לתפעול. כך שעבור אנשים שיש להם חיבה לפרויקטים מהסוג הזה והם נהנים מבניה או שיפוצים בשיטת – עשה זאת בעצמך, מדובר באתגר נחמד ואפילו קל יחסית.

אך חשוב לזכור כי עבודות הגבס דורשות תכנון יצירתי, עיצוב הדורש דיוק ומקצועיות ורמת עבודה גבוהה עם גימור מושלם.

על כן, לפני שאתם קופצים למים, בדקו אם 'יש לכם את זה'. בכל מקרה, מומחי הגבס עומדים לשירותכם והם יבצעו עבורכם את עבודות הגבס בצורה הטובה, המקצועית וגם היפה ביותר שישדרגו לכם את הבית במידה ניכרת.