ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בפרויקט שיפוץ לובי

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

שיפוץ לובי הבניין שלכם הוא מהלך שאתם משקיעים בו כסף רב ולא בכדי. המטרה שלו היא לשפר מאוד את איכות החיים בבניין ואולי אף להשביח את ערך הדירות בו. בהתאם לכך, יהיה זה נכון שבתהליך השיפוץ של הלובי, שמבוצע כידוע אחת לשנים רבות מאוד, תשלבו את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם בכדי להשיג את האפקט העיצובי הטוב ביותר שיסייע לכם להשיג את מטרותיכם כאמור. עבודות גבס בפרויקט שיפוץ לובי היא דוגמא נהדרת לאפשרות עיצוב של לובי הבניין, אך עליכם לוודא שאתם עושים את זה נכון ועם אנשי המקצוע הנכונים.

 

מה הן עבודות גבס בפרויקט שיפוץ לובי?

כמו בכל פרויקט בנייה, גם בפרויקט שיפוץ לובי ניתן לשלב מגוון רחב של עבודות גבס. עבודות אלה מיועדות לשורה של מטרה, ובכלל זה הנמכות תקרה, בניית נישות, בניית מכלולים לצמחייה, יצירת מחיצות דקורטיביות ועוד. באמצעות עבודות גבס בפרויקט שיפוץ לובי במסגרת פרויקט שיפוץ בניין מגורים ניתן לבצע כל שינוי שעולה על הדעת בחלוקת החלל של הלובי ובמראה שלו. קונסטרוקציות הגבס יכולות לשמש כפלטפורמה עליה ניתן להרכיב חיפויים מגוונים, ועל ידי כך לאפשר שימוש בגבס לכל מטרה מבלי שהגבס "חושף" את עצמו.

עבודות גבס לטובת שיפוץ לובי יכולות לשמש למטרות דקורטיביות נטו ו/או למטרות מבניות ו/או לשילוב ביניהן. כך למשל, תוכלו להיעזר בגבס לצורך בניית קירות או מחיצות שיחלקו את חלל הלובי בצורה חכמה ומעוצבת, תוכלו להיעזר בגבס לצורך יצירת אלמנטים דקורטיביים כמו הנמכות תקרה סביב גופי תאורה ותוכלו להיעזר בגבס לבניית מכלולי צמחייה רחבי ידיים. בכל אחד מהמקרים משמש הגבס כפתרון מהיר ויעיל להשגת המטרה, ובתנאי שהעבודה מבוצעת ברמת האיכות הנדרשת.

מי מבצע את העבודות?

ביצוע עבודות גבס בפרויקט שיפוץ לובי הוא באחריות הקבלן המבצע או האדריכל האחראי על הפרויקט כולו. אתם עצמכם לא אמורים להעסיק את עצמכם בחיפוש וגיוס אנשי המקצוע לביצוע עבודות הגבס, המה גם שאין לכם את הידע המקצועי לבחון את הרמה המקצועית של אנשי המקצוע השונים. ככלל, מה שאתם רוצים להקפיד הוא שהגורם המנהל מפעיל פונקציה של פיקוח על מנת לוודא שהדברים מבוצעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי תכניות הבנייה והעיצוב שגובשו לטובת הפרויקט. מעבר לכך אינכם צריכים להטריד את עצמכם בזהות הגורם המקצועי שיבצע עבורכם את עבודות הגבס.

עבודות גבס פותחות בפניכם מגוון רחב מאוד של אפשרויות לעיצוב הלובי של הבניין המשותף בו אתם מתגוררים. עבודות אלה, עד כמה שזה נשמע מוזר, יכולות להשפיע ישירות על שווי הדירות בבניין ועל רמת איכות החיים אותה יחוו דיירי הבניין מדי יום ביומו, ועל כן חשוב שתהיו מעורבים ותשקיעו את הזמן והמאמץ בבניית תכניות העיצוב, וכי תוודאו שהפרויקט מנוהל בצורה מקצועית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.