ייעוץ חינם

052-727-2356

עיצובים עם גבס בסלון – דברים שחשוב לדעת

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

בואו ליצור אנרגיה חדשה של הבית בסטייל

רוצים לייפות את הסלון בלי לבזבז יותר מדי אנרגיה? חשוב לכם ליצור נישות מעניינות במרכז הבית ולא רוצים להשקיע מעבר לזמן הנדרש? עיצובים באמצעות לוחות גבס בסלון יאפשרו לכם ליצור בקלות את האנרגיה החדשה של הבית בסטייל משובח ומעניין שיגרום לכל אחד להתפעם.

 

יתרונות לוחות גבס

יתרונות הגבס הם רבים. החומר זול, מאפשר עיצובים שונים, יצירת מחיצות מפרידות, לא צריך זמן רב, אך כן חשוב שיד מקצועית תיגע בדבר כדי ליצור עיצוב מושלם. אם אתם מתכוונים ליצור הנמכת תקרה, לוחות גבס יתאימו גם לצורך כך. כל סלון יכול להתעצב כנדרש על פי ראות עיניכם. בחירה נכונה של לוחות גבס תאפשר לכם עיצוב מרשים בהתאם למה שאתם רוצים ליצור: מחיצות, נישות, מדפים ועוד.

 

עיצוב קל ופשוט

הסלון הוא מרכז הבית. הוא המקום שבו האורחים מתיישבים, מתכנסים ומבלים, לכן חשוב כן להשקיע בסלון כיאה לחלל העיקרי ביותר בבית. תחשבו על היופי שיקיף אתכם כשאתם צופים בטלוויזיה, תחשבו על הרגע שבו אתם יושבים כולם סביב השולחן בסלון, תחשבו על האנרגיה ששוררת בבית כשהעיצוב מתמזג היטב עם הרהיטים הקיימים, תחשבו על האפשרויות העומדות לרשותכם כשאתם משתמשים בלוחות גבס לעיצוב קל ופשוט להכנה.

 

סוגי גבס למטרות שונות

ברגים ודיבלים יספיקו כדי לחבר לוחות גבס לקירות. לוחות גבס, חשוב לציין, עמידים לעומס, לכן אפשר ליצור נישות שיתאימו לספרים ולאקססוריז שונים. יש גבס לבן וגבס ירוק, יש גבס לחלוקה פנימית כדי ליצור מחיצות בחלל, יש גבס ששם דגש על חסינות מאש ומתאים למקומות גבוהים. יש גבס צמנט בורד שמתאים לקירות חיצוניים ועמיד בפני מים.

 

בידוד, רעשים ומראה מרהיב – כל מה שצריך לדעת

באמצעות בידודים טרמיים ואקוסטיים בסלון תוכלו גם למנוע רעשים וגם ליצור מראה מרהיב ואקסקלוסיבי או פשוט, לפי בחירתכם. העיקר – בחירה עם לוחות גבס מאפשרת  סטייל פשוט להכנה ולהרכבה.

 

הנמכת תקרה, תאורה ועיצובים שונים

הנמכת תקרה בסלון כדי להניח מזגן מפוצל מאפשרת לכם פתרון מושלם, כך מסתירים את

כל הצנרת והחוטים המיותרים בלי לפגום באסתטיקה החשובה לכם. כמו כן, שילוב של תאורה בבניית לוחות גבס מאפשר לנצל את המרחב עד תום. אל תחשבו יותר מדי רחוק, בחרו לוחות גבס למטרת עיצובים שונים כדי לשדרג את המראה הכללי של הבית או באופן נקודתי, ויפה שעה אחת קודם.