ייעוץ חינם

052-727-2356

עיצוב נישת גבס לטלוייזיה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא
מה שאני הכי אוהב בעבודות גבס זו האפשרות לקחת נישה בחלל הבית שעד כה הייתה סתמית ולא מעוצבת ולהפוך אותה לנקודת אור ויופי המוסיף לחדר ייחודיות שלא ניתנת להתעלמות.
הפעם לקחתי את אזור הטלוייזיה – זה נכון שפעם היה מקובל לרכוש  מזנון כחלק בלתי נפרד מספות הסלון והשולחן, אך יותר ויותר אנשים מצאו את עצמם משלימים עם מבנה המזנון, גובהו, מיקומו ושאר פרמטרים המגיעים עימו ולאורך זמן הפך המזנון למוצר בעייתי במקרים רבים להשתלבות עם שאר הפרמטרים הנילווים לסיפור החלל המדובר.נישת גבס לטלויזיה
את תכנון נישת הטלוייזיה כדאי להתחיל בהחלטה לגביי הקיר אותו אנו מקדישים לטובת עיצוב עבודות הגבס ובשלב הבא נכנסת לתמונה הקונסטרוציה עליה מתוכננת הנישה. בשל העובדה שבעבודות גבס אנחנו מתמקדים בשילוב של דקורציה ופרקטיות נתכנן את מבנה הקוסנטרוציה על פי הצרכים האישיים של המשפחה וגמישות הגבס מאפשרת לנו להוסיף מדפים בכל מקום ובכל צורה.
1825056כפי שכבר נכתב, תכנון המדפים המשתלבים תחת המסגרת שעוצבה לטובת הטלוויזיה מתוכננים ומתואמים לפי הצרכים האישיים של בעל/ת הבית ובמקרה זה עיצובו שני מדפים תחתוניים ומדף מאורך לפריט עיצובי שישתלב בנישה.
המדף העליון של הנישה הופך באחת למדף דקורטיבי במראה נקי ונעים.

שילוב תאורה בנישה ובהנמכת הגבס שעוצבה מסביב לחלל כולו מאפשרת ליצור מראה אינטימי ונעים וניתנת לבחירה בשלל צבעים.

שילוב תאורה בנישה ובהנמכת הגבס שעוצבה מסביב לחלל כולו מאפשרת ליצור מראה אינטימי ונעים וניתנת לבחירה בשלל צבעים.

היתרון שלנו: תכנון, אפיון וייעוץ מקצועי בעבודות גבס

אם גם אתם מעוניינים לעצב נישה ייחודית בחלל הסלון, המטבח או כל חדר בבית – הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מלך הגבס! אשמח ללוות אתכם בפרויקט עבודת הגבס עם צוות מקצועי בפריסה ארצית, תכנון, אפיון וייעוץ מקצועי בעבודות גבס המותאם אישית לכם, לחלל הבית ובעלויות ללא תחרות!