ייעוץ חינם

052-727-2356

פיקוח בניה על עבודות גבס

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

האם אתם צריכים פונקציה של מפקח בנייה בשביל כמה עבודות גבס קטנות שאתם מבצעים בבית? התשובה היא כנראה לא, אבל אם אתם מבצעים פרויקט רחב יותר כמו שיפוץ יסודי של הבית, ולבטח אם מדובר בפרויקט של בניית בית, אתם בהחלט רוצים מפקח בנייה שייצג את האינטרסים שלכם מול אנשי הביצוע בשטח. אם בפרויקט מבוצעות גם עבודות גבס מורכבות, כדאי שלמפקח הבנייה שבחרתם יהיה גם ניסיון בתחום של פיקוח בניה על עבודות גבס.

 

מדוע בכלל נדרש פיקוח בניה על עבודות גבס?

פיקוח בניה היא פונקציה מקצועית בענף הבנייה, ותפקידה היא לוודא שכל פעולות הבנייה מבוצעות על פי הסטנדרטים הנדרשים, על פי החוק, על פי הכללים ההנדסיים ועל פי תכנית הבנייה, לוחות הזמנים ודרישות הלקוח. לסוג משימות הבנייה שעליהן מבוצע פיקוח אין כל משמעות ופיקוח כזה יכול להיות הכרחי גם עבור משימה של יציקת יסודות בניין וגם עבור משימה של החלפת צנרת אינסטלציה או ביצוע עבודות גבס.

במקרה הספציפי של עבודות גבס, עבודות אלה יכולות להסתכם במכלולים דקורטיביים בלבד והן יכולות לכלול גם מכלולים שיכולים להוות סכנה בטיחותית של ממש. פיקוח בניה על עבודות גבס על ידי מפקח בניה מקצועי כמו קבוצת אגס  נועד להבטיח שעבודות הגבס מבוצעות בצורה ראויה הן על מנת להבטיח את בטיחות בני הבית, והן על מנת להבטיח את התוצאה האסתטית והעיצובית המבוקשת על ידי הלקוח.

 

דוגמאות לעבודות גבס שהייתם רוצים לפקח עליהן

כדי להמחיש את הצורך בביצוע פיקוח בניה על עבודות גבס, אפשר לתת מספר דוגמאות של עבודות גבס שביצוע לא איכותי שלהן יכול לסכן את דיירי הבית ולכל הפחות לסכן את התוצאה העיצובית שלשמה מלכתחילה הוזמנו העבודות. הדוגמא הראשונה היא הדוגמא של הנמכת תקרה בחדר השינה. הנמכת תקרה כזאת צריכה להתבצע באמצעות קונסטרוקציית פח שמהווה את הפלטפורמה שאליה מורכבים לוחות הגבס. הנמכה זו משלבת בדרך כלל גם גופי תאורה כמו ספוטים או שנדליר מרכזי והכל מעל המיטה עליהם ישנם בני המשפחה. חיבור לא חזק של הקונסטרוקציה או לוחות הגבס, חיווט חשמל לא בטיחותי ואפילו שימוש בלוחות גבס סדוקים – כל אלה יכולים להוביל לנפילה של ההנמכה כולה ולסכן את דיירי הבית.

דוגמא נוספת יכולה להיות הדוגמא של נישה לטלוויזיה. נישת גבס אמנם לא יוצרת סכנה בטיחותית משמעותית עבור דיירי הבית, אבל אם קווי המתאר של הנישה אינם מיושרים כראוי, יכולה התוצאה הסופית להיות הרבה פחות אסתטית ממה שהיה בלעדיה ולבטח ממה שרצה הלקוח.

שתי דוגמאות אלה הן דוגמאות בודדות מיני רבות, למצבים שבהם יכול פיקוח בניה על עבודות גבס עם מפקח בניה מקצועי כמו קבוצת אגס יכול למנוע מצבים של היווצרות סיכון בטיחותי או פגיעה באסתטיקה של הבית. פיקוח כזה יכול להבטיח ללקוח שכל העבודות מבוצעות בהתאם לאינטרסים שלו, הן ברמה הבטיחותית, הן ברמה ההנדסית והן ברמה האסתטית.