ייעוץ חינם

052-727-2356

שימוש בלוחות גבס בזמן שיפוץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

משפצים את הבית? משנים את החלוקה הפנימית שלו? לוחות גבס עשויים להיות המענה המתאים והיעיל ביותר עבורכם. כי בעזרת לוחות גבס השיפוץ יהיה מהיר ויעיל יותר, והתוצאות – משודרגות וטובות פי כמה. אכן, אחוזים ניכרים מקרב מי שמשפץ את ביתו עושים שימוש משמעותי בגבס. בעזרת חומר גלם ידידותי זה ניתן להשיג תוצאות נפלאות ולשדרג את השיפוץ.

מהם השימושים של לוחות גבס במהלך בנייה?

חלוקת חללים – מרכיב משמעותי בכל שיפוץ הוא חלוקה של החללים הפנימיים של המבנה. בין אם אתם מחלקים מחדש את כל שטח הבית ובין אם אתם מעוניינים להגדיר לעצמכם פינת עבודה בבית, ניתן לבצע זאת בעזרת לוחות גבס. לוחות גבס מאפשרים חלוקה נוחה ומהירה של החלל תוך יצירת החללים הרצויים בהתאם לצרכים של בני הבית.

הנמכת תקרה – לא פעם נוצר צורך לבצע הנמכה של התקרה. יש מי שבוחר לבצע הנמכה כזו למטרת עיצוב ויופי, ואילו אחרים יבצעו זאת לשם הסתרת המזגן וכל הצנרת. אבל בכל מקרה ניתן לבצע זאת באמצעות לוחות גבס ולהשיג מראה מעוצב ויפה במיוחד. לצד לוחות גבס ניתן לשלב גופי תאורה מתאימים ולהשיג מראה מעוצב ויוקרתי במיוחד.

תעלת חיפוי – במבנים רבים מתקינים מפוחים שנועדו לאוורר חדרים שאין בהם אוורור טבעי. זה רווח במיוחד בחדרי רחצה ובשירותים אבל לא רק. המפוח מחובר לצינור הנועד לאפשר העברת אוויר בין החדר הפנימי לבין אוויר העולם. את הצינור הזה חשוב לחפות כראוי כדי שלא לפגוע במראה של הבית. בעזרת גבס מבצעים תעלה נאה בגימור חלק – מה שמאפשר זרימת אוויר בלי לפגוע במראה הבית.

השוואת גובה – לא פעם קיים פער גבהים בתוך הבית. זה יכול להיות בגלל מרפסת של שכנים או בשל הרחבה בתנאי שטח מסוימים, כדי להשוות את הגובה של התקרה יש אפשרות להשתמש בלוחות גבס.

אינטרסול – בבתים רבים מתכננים אינטרסול למטרות אחסון חפצים. באמצעות דלת מוגבהת ניתן לגשת לאינטרסול ולהכניס חפצים או להוציא אותם. את האינטרסול ניתן לבנות באמצעות לוחות גבס.

עבודה איכותית ונאה

אומנם לוחות גבס נחשבים לחומר גלם ידידותי ונוח מאוד ליישום, אבל יחד עם זאת חשוב לזכור שעבודה איכותית מספקת תוצר מעוצב ויפה, ואילו עבודה ברמה נמוכה תביא לתוצאה לא מסותתת וחסרת חן. איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון בתחום לוחות גבס יבצע עבודה איכותית ויוכל להביא לידי גמר את הפעולה בצורה נאה ומשביעת רצון.